Vaikka täältä tuote tuote
45-5506 tai 45-5515.
45-5506 tai 45-5515.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hankala sanoa. Edellisessä pyörässä puoltoista vuotta takaperin oli akku jostain 90-luvulta ja kyllä se sen jaksoi käyntiin pyörittää, tosin ei talven jäljiltä, jolloin joutui laturilla avittamaan. Vaihdoin sen varmuuden vuoksi.. BILTEMAN GEELIAKKUUN ja hyvin toimi.Millainen on muuten normaali akun toimintaikä moottoripyöräkäytössä? TRX:ssä on ollut sama akku koko sen ajan mitä se on mulla ollut (ja ties miten pitkään sitä ennen) ja toimii erittäin hyvin. 2006 kesäkuusta siis omassa käytössä.
Ei ole itselääni kovin laajaa kokemusta mutta Trumpan alkuperäinen akku v. 2004 sanoi sopimuksensa irti 2008.Millainen on muuten normaali akun toimintaikä moottoripyöräkäytössä? TRX:ssä on ollut sama akku koko sen ajan mitä se on mulla ollut (ja ties miten pitkään sitä ennen) ja toimii erittäin hyvin. 2006 kesäkuusta siis omassa käytössä.
Chekkaa akustasi valmistusleimat, sillähän se selviää wanhakos tuo onTRX:ssä on ollut sama akku koko sen ajan mitä se on mulla ollut (ja ties miten pitkään sitä ennen) ja toimii erittäin hyvin.
Jytky? 12v 14Ah Bilteman geeliakku riitti tuhatkuutioiseen vallan mainiosti.Sitten lisäksi omassa mopossa on alkuperäisenä 12v 18ah huoltovapaa akku. Kone on jytky peli, onko mitään järkeä hommata esim. bilteman geeliakku 12v 19ah?? Tai joku muu "kunnon akku", jossa enemmän amppeeritunteja (ah)??
Harmi kun en talvella huomannut katsoa. Ny ei jaksa repiä sitä taas pois. (5min. homma kyllä, mutta silti.)Chekkaa akustasi valmistusleimat, sillähän se selviää wanhakos tuo on![]()
2300ccJytky? 12v 14Ah Bilteman geeliakku riitti tuhatkuutioiseen vallan mainiosti.Sitten lisäksi omassa mopossa on alkuperäisenä 12v 18ah huoltovapaa akku. Kone on jytky peli, onko mitään järkeä hommata esim. bilteman geeliakku 12v 19ah?? Tai joku muu "kunnon akku", jossa enemmän amppeeritunteja (ah)??
En ole ihan ymmärtänyt tätä akku keskustelua joka tulee silloin tällöin esille.Tuli himaan Motonetin MP mainos ja CTEK laturi 49.90eur. Kannattaa tuo hankkia. CTEK ei pelesta paskaa akkua, koska sekin on vain "laturi" muiden joukossa, ei se akun kemikaaleja pystykorjaamaan. Laturina kuitenkin yks parhaimmista jos akku kunnossa.
Mulla oli kerran joku Landport. Ostin se kun ajattelin uusia varmuuden vuoksi ties kuinka monta vuotta käytössä olleen ja kaltoin kohdellun (kerran keitetty kuivaksi ja päästetty tyhjäksi useasti) Bilteman akun. Kesän ajan pelasi hyvin, seuraavana talvena ehti olemaan noin kolme kuukautta ilman latausta, minkä aikana oli purkanut itsensä tyhjäksi. Sen jälkeen siitä ei enää tullut kunnollista. Piti korvata uudella BiltemallaMä ostin gessuun Landport -merkkisen akun,aika edullinen,saas nähdä,miten pelaa ja kestää.![]()