• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jousiammunnan kokeilua tiistaina 4.12.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja annepii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kiitos annepiille järkkäilystä
bowdown.gif

kiva oli toistamiseen kokeilla jouskaria...edellisestä kerrasta tosin oli sika kauuuuaaaan...vasen käsi oli jonnin aikaa kipee....oli hauskaa puuhaa
smile_org.gif

Kivaa oli leikkiä Robin Hoodia. Totta että aika oli vähän lyhyt vaikka mulla kyllä on kädet vähän setsuurilla tuonkin jälkeen. Tässä nyt virallinen mitalisarja. Pisteisiin laskettu yhteen kolmella nuolella viisi kierrosta:

Naisten sarja:
Annepii 99
Puuwe 91
Piipu 85

Miesten sarja:
Jassu 126
Miqa 121
MattiR 120

ai nii..se opettaja setä kehu meitä(niitten kuuluki)....ja sanoivat et jos sata pistettä sai ni on jo sairaan hyvä....
wink.gif

06_07_01.jpg

UGH .. mä tuli kolmas .. ROCK
tounge.gif

Kiitos Annelle .. olit loistava squaw .. UGH ..

ja oli kiva nähdä välillä porukkaa ..
smile_org.gif
.. hyvä perusmeininki ...

Iso kiitos Annelle.....oli mukavaa mitalin menetyksestä
sad_orig.gif
huolimatta......Jotain uusia lihaksia on tänä aamuna löytynyt selän puolelta
biggrin.gif
...AUH!

Kiitoksia kivasta kokeilusta. Oli kivaa leikkiä William Telliä vai oliko se Robin Hood vai inkkarileikki.

ja yks mitä oon halunu kokeilla.ni sitä sumopainii niill pulleilla puvuilla...mut en viel oo kerenny tsekkaa et mistä löytyis ja
aika ylimainostettua puuhaa, kerran kokeillu ja oli tarpeeks. Suht ällöttävää kiskoa niitä toisten läpihikoamia releitä niskaan. hyh...

sanoi:
värikuula pyssyillä lähtisin kans ampuu
buttrock.gif
Jos tää tulee järkättäväks niin voin olla apuna, jokunen vuosi tuli nimittäin kilpaa paintballia jauhettua
smile_org.gif
Pari vuotta sitten järkkäsin orgin porukalle Riihimäen Lempivaarassa, sillon ainakin porukka tykkäs.

...Milloinkas sitten se singolla ammunta iltamat..?
nixweiss.gif

Ku eikös sekin kuulu näihin motoristien ammuntaharrastuksiin?..
biggrin.gif

..Mut jees ..värikuulasota ois kiva...
buttrock.gif

Mä on ainakin mukana kaikessa missä vaan pääsee pamautteleen
cool.gif
Värikuulasota ois kyllä tosi mahtavaa!

Back