• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jousiammunnan kokeilua tiistaina 4.12.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja annepii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Soittelin sinne seuraan ja kaveri sanoi että korkeintaan 16 mahtuu yhtä aikaa eli lisään Sergein vielä listoille. Puuwe ja Madman joutuu toivomaan että joku ei pääsekään  
wink.gif

Kerään osallistumismaksut paikan päällä (20 €). Paikalla on opettaja, joka opettaa alkeet.
Kartta Katri Valan jousiammuntahalliin:
http://www.wilhelmtell.fi/kuvat/KatriVala_800.gif

Oulussa vastaava tapahtuma Nuottasaaren koulun tiloissa (kellari) tiistaisin alkaen klo 17. Kyseessä on siis tutustumistapahtuma lajiin. Tutustumista voi sitten jatkaa vaikka joka tiistai.
Hinta on päättömän edullinen 2 euroa/kerta. Oulun Jousimiesten vastatessa tilaisuuden koulutuksesta ja turvallisuuden valvonnasta.

Omat omenat mukaan.

daadana, en ehi tuleen huomenna leikkimään robin hoodia  
bawling.gif
bawling.gif
et tästä liikenee vapaa paikka halukkaalle...

Ken sen saa, niin pidä huoli että voitat, se kun on ollut minulla tapana  
biggrin.gif

..Toi pauliina ei pääsekkään.. mut taulusta löytyy silti tulosta molempien edestä
buttrock.gif
....Saavun yksin...  
sad_orig.gif

Pakko myöntyä tosiasioiden edessä. Ei saa sopimaan aikatauluun millään kikalla. Jatkan harrastetta katajajousella. Osumia paikalla oleville vaan.

t. Hanski

Yksi paikka vapautuu multa...
sad_orig.gif

Olisi mukava olla mukana, mä olen aina halunnut ampua jouskarilla. Koti ja perhe vaatii nyt aikaa...

Suuret kiitokset Annepiille, oli todella mukava kokeilla taas uutta lajia mitä ei ole nähnyt kuin telkkarissa
smile_org.gif

Aika oli ehkä tosin hieman liian lyhyt, moni olisi halunnut kokeilla hieman pidempääkin matkaa kun kerran vauhtiin päästiin - mutta tämä ei siis missään nimessä ole Annepiin vika, vaan yleisesti Wilhelm Tellin toimintatavalle osoitettu
smile_org.gif

Back