• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Joku menetti korttinsa Treella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja redhat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikään ei ole tyhmempi kuin laki josta kukaan ei välitä ja kukaan ei ole kiinnostunut.
Tällä tavalla syödään arvostusta lain säätäjää kohtaan, mutta myös poliisia kohtaan joka joutuu näitä päättömiä lakeja katsomaan perään.
Aina kun näen jonkun puhuvan kännykkään autoa ajaessaan, tulen hyvälle mielelle. Se osoittaa ettei ihan mikä tahansa järjetön laki saa yleistä hyväksyntää.
Ja noita kännyyn puhujia näkee ihan kaikissa ikäluokissa...
062802jumpie_prv.gif

Aina kun näen jonkun puhuvan kännykkään autoa ajaessaan, tulen hyvälle mielelle. Se osoittaa ettei ihan mikä tahansa järjetön laki saa yleistä hyväksyntää.
062802jumpie_prv.gif
Olen nähnyt niitäkin, jotka käyttää sitä handsfreetä ja siitä huolimati auto seilaa aivan holtittomasti tiellä ja nopeus vaihtelee aikalailla, joten kaikille se puhuminen ei sovi edes sen handsfreen kanssa.

PS. Mutta lakihan ei kiellä tekstiviestin lähettämistä moottoripyöräillessä
wink.gif
wink.gif

Ei vaan tipu ymmärrystä keskustakaahailulle, joten kaverihan sai mitä tilasi. Meinaan että onhan sitä baanaa tässä T:reen ympärilläkin missä tykitellä, vai...?

062802jumpie_prv.gif
Ja niitä kännykkäänsä pöpiseviä suhareita tulee kintuille vähän joka suunasta.
Mitä tulee kännyilijöihin ajaessa, nii tosi on . Poikkeuksetta epävarmasti ja oudosti ajava autoilija puhuu varmemmin kännyyn, kuin on jurrissa . Eli eipä oo vaikuttannu pätkääkään, vaikka kriminalisoitiin .
wink.gif
Joskin kaikki muukin puuhailu ajaessa, heikentää "suoritusta", vaikkapa nyt CD levyjen vaihto jne jne .

Mulla pysyy känny perstaskussa sekä kotilolla, että bikellä . Kyl siihen "looraan" ehtii puhuun ihan liikaa muutenkin, kuin ajaessa .

ELI ei ees autosarjaa tai Bluetoothii .
cool.gif

Oho...

Myös näillä nurkilla päästelty tutkaan. Tosin hieman kummallista tuossa tekstissä on tuo keskusta-alue, jossa 80 rajoitus.
nixweiss.gif
Tosta mainittiin Novassakin illalla. Mietinkin, että mikäkukasankari se siellä..
taitaa olla aika laaja käsite toi keskusta
tounge.gif

vanha turuntien pohja on aika suosittu noihin aivasteluihin, eipä tässä lähellä oikein muita potentiaalisia paikkoja ole vedellä 150+ 80:n alueella
wink.gif
No joo...kuollut pätkä (eli siis tuo turkutie) on kait ainoo edes lähelläkään keskustaa menevä 80:n tie. Äkkiseltään tuosta hurjasta ylinopeudesta keskusta-alueella tulee mieleen tuo oikea keskusta, jossa on 40 rajoitus.
nixweiss.gif

Ja Terhi: En se minä ainakaan...mun mopo läx just AVK:lle.
blush.gif

Back