• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Joko on jo liian kylmä...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajot jatkuu vielä. On jotenkin hemmetin tunnelmallista ajella pimeässä mutkateillä. Lehtiä ja ötököitä lentelee valokiilan läpi..

Lisää kerroksia ajoasun alle niin hyvin tarkenee.

Talliin pitäisi työntää, mutta kun ei millään malttaisi. Tunnelmat vaihtelee: toisaalta sormet syyhyää pistää pärrä muttereiksi, mutta toisaalta kun vielä on kelejäkin....
nixweiss.gif

Ehkä viikon päästä.
talktohand.gif

Mutta että kylmä? Hell, NOU!
biggrin.gif

Mikäs näissä lokakuun keleissä täällä savossa ajellessa, ilmat kuin huhti-toukokuussa, tämän viikon vielä pidän ajossa sitten siirrän jo varastoon, ei noita syksyn pihahommia muuten jouda ennen talvea tehdä. Tänä aamuna +12
smile_org.gif

Jep, vielä ajetaan ainakin tän kuun loppuun, jos nyt ei rupea lunta satamaan. Pitkä(?) talvi on kuitenkin taas tuloillaan.

Ei ollu aamulla kylmä, mutta vettä tuli kun esterin jostain ja salamat välkky ja Ukko Ylijumala päästeli kivikärryillään yläkerrassa. Meinasin mennä aluksi autolla, mutta ajohalut voitti
biggrin.gif

(tosiassa siitä saatanan autosta oli akku pimeenä, ei auttanu)

Samassa parkkiruudussa kumpikin menopeli; auto keula puskassa ja mopotin poikittain perässä. Vielä on tullut otettua se joka ekana käteen sattuu.
Tuntuu vaan asfaltti märkänä ja kylmänä liukkaalta... tai sitten se on vain toi vanha Battlax 020 joka lipsuu :/

Ei ollu aamulla kylmä, mutta vettä tuli kun esterin jostain ja salamat välkky ja Ukko Ylijumala päästeli kivikärryillään yläkerrassa. Meinasin mennä aluksi autolla, mutta ajohalut voitti  
biggrin.gif

(tosiassa siitä saatanan autosta oli akku pimeenä, ei auttanu)
Katos vaan mulle kävi samalla tavalla eilen aamulla. Näytti aamulla siltä, että tulee Turussa sateinen päivä ja kun piti mennä asioille töiden jälkeen kaupungille  niin märissä pärrävaatteissa ei ihan miellyttävää. Auto sanoikin piu -> akku tyhjänä kun on auto seissyt parkkiksella ja todennäköisesti joku sähkölaite oli jäänyt päälle.

Eipä siinä sitten kun nopea vaatteiden vaihto ja prätkä käyntiin. Eipä sitten tullutkaan sateista päivää ja oli se prätkä helpompi ottaa käyttöön auton perästä. Mulla sama säilytyskäytäntö kuin Stagalla.

Mä olen vasta aloittanut tän harrastuksen, kortti ollut vajaa pari viikkoa (+pyörä) joten mun kausi jatkuu niin kauan kuin on maa sulana
062802moto_prv.gif

Ei ole kylmyydestä tietoakaan, mutta märkä asfaltti ei kiihota tippaakaan! Kuivia kelejä odotellessa...

Olipas yöllä sumua mutta lämmintä oli iltavuorosta kotiinpäin ajella. Kohta taas mopo tulille ja duuniin; vielähän mittari näyttää +8C
smile_org.gif

Niin ja eihän tuo märkä asfaltti tee muuta kuin helpottaa ajamista, ei tartte takajarruun koskea
smile_org.gif

Vielä ajan, pärrä talliin vasta ku tuloo aamupakkaset  
talktohand.gif
 Vaatetta tarpeeksi päälle nii tarkenee  
sport05.gif

Vielä ajan, pärrä talliin vasta ku tuloo aamupakkaset  
talktohand.gif
 Vaatetta tarpeeksi päälle nii tarkenee  
sport05.gif
Kyllä ne mustatjäät yleensä sulaa iltapäivälle pois vielä marraskuussakin näilläkin leveysasteilla...
Eli ei vielä pitkään aikaan mopoa seisomaan!

Ja noilla ympärivuotisilla vakuutuksillakin vois käydä tammikuussa hiukan lenkkiä kaupungilla ajamassa.
tounge.gif

Ajettiinhan sitä pentuina mopollakin läpi talven...prkl!

Tänä aamuna mittarissa 1,9 lämmintä. Helvetinmoonen sumu. Mutta kiva tullä prätkällä töihin. (80km sivu)

Back