• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jäykkä nestekytkin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jazu79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei oikein ymmärrä.. Olen ollut siinä luulossa että Güntheri olisi laittanut jäykemmän kytkinjousen/kaksi jousta päällekkäin kun on niin pirun jäykkä tuo kytkin. Nyt sain sen vihdoinkin katottua, niin ihan normaali jousi siellä jöllötteli paikoillaan..

Nesteet olen vaihtanut ja ilmannut. Laitoin jarrunestettä (DOT4) -> olisko tuohon jotakin "oikeampaa" vaihtoehtoa? Ja kahvan pulttikaan ei ole liian tiukassa.

Jos ihmisillä olis ideoita / kokemuksia tällaisesta ongelmasta, niin pankaas tulemaan, kun itellä ei taju enää riitä.. Olisko ainut vaihtoehto laittaa tehokkaampi pumppu yläpäähän (esim joku radiaali erillisellä säiliöllä) vaiko mitä? Eli siis olen kokeillut 5 eri samanlaista pyörää eikä missään niissä ole näin jäykkä kytkinkahva.

Pyörä on v-maxi..

Mittasit jousilevyn paksuuden ja oli samanpaksuinen kuin vakio? Sehän ei ole kuin inan paksumpi se 60% jäykempi jousi..
idea3.gif

edit: joo, unohdetaan koko homma -> oli siellä sittenkin kaksi jousta päällekkäin kun purin koko paskan pois.. olivat vaan niin hyvin siinä limittäin, ettei näkyny/tuntunu ilman purkamista..

Kiitokset vastauksista kuiteski
idea3.gif

Back