Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilinhoitaja Sari Sintonen noita tarkastelee ja eipä tuohon ole muuta oikeaa keinoa kuin katsoa tilille saapumisjärjestyksessä. Tässä tietysti hiukan hyötyvät ne joilla on tili Sammossa, mutta kyllä 100:sta lipusta riittää aika monelle ja eihän lippu suinkaan ole päätarkoitus vaan halu tukea moottoripyora.org -sivuston toimintaa...Mistäs tuo sata nopeinta katsotaan, ilmeisesti tilisiirroista?
Maksettu saman pankin sisällä tunnin kuluessa alkuperäisestä viestistä, joten eiköhän tuohon joukkoon kuuluta.![]()
Ei oo jäsenkorttia kun vasta tänävuonna liityn koko juttuun.Jäsenkortissa lukee numero...ainakin mulla.
Jos uusi jäsen niin maksutietoihin riittää tuo .ORG! käyttäjätunnus. Jäsennumero saatavilla vain jos on "vanha" jäsen. Tämä lukee jäsenkortissa.Ei oo jäsenkorttia kun vasta tänävuonna liityn koko juttuun.Jäsenkortissa lukee numero...ainakin mulla.
Maksettu olisi tälläkin newbiellä...Minulla ainakin luki jäsennumero paikassa, jossa tilitiedot ym. Eli heti liittymisen jälkeen....
Tietoa jäsentilasta:
Jäsennumerosi on XX-XXXXXXXXX, odottaa vahvistusta.
Ja olen käsittäkseni uusi "maksava" jäsen![]()
Kun jäsen liittymislomake on täytetty niin surffaileppa uudestaan osoitteeseen:Maksettu! Jäsennumerosta vaan ei ole mitään hajua. Nyt vain herää kysymys, että monenko vuoden jälkeen se jäsennumerolla varustettu JÄSENKORTTI tulla tupsahtaa? Eli mitkä riitit ja menot "aatelointiin" vielä tarvitaan?