• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Jäsenmaksu vuodelle 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Jahs, rahat menny perille asti.
Maili tuli ja pirusti tähtiä nimimerkin läheisyyteen...

Sit ei muutaku korttia odotteleen...
Kortit menevät kaksi kertaa kuussa painoon, eli kuun alussa ja puolivälissä - riippuen missä vaiheessa kuuta maksu on kuitattu määräytyy siihen kumpaan erään kortti menee.

Sun korttis toimitetaan painoon tämän kuun puolivälissä.

ok, hyvä tietää, mitään kiirettä ei oo, mut ettei tartte sit ihmetellä et jos kestää.

Ku piparii saa (toivottavasti) viel himas...

Jäsenmaksu maksettu huhtikuun puoles, vahvistusta odotellessa. Maksun viestiin laitoin vaan notta Vuoden 2008 jäsenmaksu, Tuna. Jäi se jäsennumero pois  
withstupid.gif

Mittees, onks noi huhtikuussa painetut kortit (mun kortin piti olla vissiin puolenvälin kuuta painoerässä) ni saatu ja lähetetty jo etiäpäin?
Ei oo näkynt vielä, ei tosin niin hoppu, mut aattelin, et josko kyselis sen takia, et jos ne onkin jo laitettu eteenpäin ja toimitettu, ni helpompi varmaan selvittää epäselvyyksiä tuoreeltaan ku puolen vuoden kuluttua.

Mie taas...
Aattelin kysellä uudestaan kortista, ku ei tullu vastausta edelliseen, ei vissiin niin seurattu topic ;)
Eli jos joku kuka tossa huhtikuun alkupuolel on liittynyt/maksanut ni onks tullu zetti jo?
Tai jos joku muu tietää asiasta...

APUA, POLIISI, ARMEIJA, CHUCK NORRIS!
Joku postinjakaja on salee laittanu mun kortin parempaan talteen, ku nähny et nyt on sellanen zetti tarjolla, millä saa pipariikin (kai siel lukee jossain et oikeuttaa saamaan keltä vaan).

Hey joku kuka noita kortteja hoitelee, eli mun kortin ois varmaan sit pitäny tulla jo myöskin....!!!!

Saiskohan joku katteltua, et onks mun kortti lähteny painoon tai tullu sieltä tai postitettu, et sais vähä selkoa tilanteesta..

Ajattelin täs jossain vaiheessa mennä Storöreniin syömäänki... ;)

Täällä myös korttia vielä odotellaan
wink.gif
??
Sun korttisi on toimitettu painoon 13.3, onko se kortti ihan oikeasti tulematta vai mitä tuo silmää vinkkaava hymiö koittaa kertoa?
Huomasin org.shopissa asioidessani, että nykyisessä kortissani on vuosiluku 2007... Eli vuoden 2008 korttia en ole nähnyt?
Tämä asia kunnossa...tyhmyyttäni unohdin päivittää osoitetietoni korttia tilatessa
withstupid.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back