tonttuj sanoi:Juu, korttikin näköjään tuli tänään, viime vuotisella saatekirjeellä.
Tänään tuli oikaisu kirjeitse, mukana oli 2012 saatekirje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuj sanoi:Juu, korttikin näköjään tuli tänään, viime vuotisella saatekirjeellä.
tonttuj sanoi:Tänään tuli oikaisu kirjeitse, mukana oli 2012 saatekirje.
jarska sanoi:Saankos mä nyt tupla-alennukset kaikesta kun tänään tuli jo toinen kortti.![]()

Ei vaan taida Finnlinesille kelvata tuo tieto?Sami@Vespa sanoi:Mistäs ne jäsentiedot näkee tällä uudella foorumilla? Tuo ekan sivun linkki vie ainakin minulla ORG:in etusivulle...
Eli 2.4.2012 maksettu jäsenyys, ei ole tullut vahvistussähköpostia eikä korttia. Osoitetiedot on kunnossa.
Yksityisviestikansiossa näyttäisi olevan tilaa 1000:lle viestille, että siitä päätellen olen kai jäsen?Ei vaan taida Finnlinesille kelvata tuo tieto?
romi sanoi:voisko joku tarkistaa olenko maksanut jäsenmaksun kahteen kertaan...![]()
Robespierre sanoi:Yhdistyksen kannalta on huonoja uutisia: Et ole tukenut yhdistyksen toimintaa maksamalla maksua kahdesti. Sulle uutiset ovat varmasti parempia
Foorumilta ko. asioiden tiedustelut eivät aina tavoita tuota vastauksia yhtä nopeasti - varmemmin asioista saa tietää kun meilaa esimerkiksi rahastonhoitaja ät moottoripyora.org. Tai jos ongelma koskettaa enemmän ylläpitoa niin sposti on yllapito ät moottoripyora.org
Robespierre sanoi:Tsekkasin niin olet jäsen v. 2012. Kortit lähetetään pienissä erissä ja siihen voi mennä hetki riippuen siitä mihin väliin olet sattunut ostamaan jäsenyytesi.
romi sanoi:Kysymys kuulu saako uudesta logosta tehdä tarroja minkä vois laittaa moottoripyörään...
Zamout sanoi:Ehtiihän huomena maksettujen uusien jäsenten kortit juhannukseksi kotiin?![]()
Robespierre sanoi:Voi olla, että se kerkiää tulla jo samalla viikolla, mutta todennäköisesti sen pitäisi kolahtaa luukusta tilausta seuraavalla viikolla.