Mahdollisuus myös on, että järjestelmään on päässyt paskaa, jos letkut ja nesteet olivat yliajettuja. Vaihdoin joskus Hondaan nesteitä, niin pääsylinterin säiliössä oli pohjalla semmosta mustaa lesettä. Nesteet olivat vanhat. Vaihdoin nesteet Bilteman sarjan avulla.
Painatko jarrukahvan pohjaan asti, kun ilmaat? Laita vaikka peukalo väliin, ettei se kahva pohjaa, kun pumppaat. Varsinkin jos teet homman "aktiivisesti", eli sulla on ilmausruuvi koko ajan auki. Itse tein niin, että mulla oli se Bilteman sarja, josta heivasin ne kiinantinaventtiilit helvettiin ja laitoin letkut kiinni ilmausruuveihin ja sitten sinne astiaan, johon pohjalle ensin vähän jarrunestettä, että letkun pää ei haukkaa ilmaa. Sitten vaan nippa auki ja pumppasin pääsylinterin säiliön tyhjäksi, kaadoin täyteen, tyhjäksi, ees taas niin kauan, että ulos tuleva tavara oli kirkasta, koko ajan varoen, ettei kahva mene pohjaan saakka. Sen näkee siitä silikoniletkusta selvästi, onko siellä ilmaa ja jos painat kahvan aina pohjaan, niin se neste tykkää liikkua siinä loppuvaiheessa takaisinpäin sinne järjestelmään.
Itse olisin vaihtanut letkutkin, sillä tuo järjestelmän tyhjentäminen ja täyttäminen on niin ärsyttävä projekti juurikin tällaisten ongelmien vuoksi. Helpompi vaihtaa vain nesteet ja työntää uusilla vanhat pois.