Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yks tollanen känniajo tuli estettyä eilen ehtoolla... Joku rouva yritti customiaan käynnistellä... Ilikan kanssa otettiin rouvalta avaimet pois ja vietiin Tunturihotellin respaan (jos joku sattuu kaipaan avaimiaan... Ne siis löytyy tuntomerkkejä vastaan sieltä...Niitä poroja jos muistaa varoa ja kännipäissä ei sitten ajella![]()
Tyly täti, haistatti paskat, kun ei kuulemma anneta hänen vaan kuolla ...![]()
Mä kävin kans, Zetori otti 169,14hp @ 8921rpm ja 146,25Nm @7487rpm... Penkitys tehtiin 5 -vaihteella, kun kutonen on rajotettu...Tulipa käyttettyä veturi penkissä ku oli ilmainen. 101.7hp/ 95.08nm.
Miten sää noin lussulla mopolla kehtaat ajella?Mä kävin kans, Zetori otti 169,14hp @ 8921rpm ja 146,25Nm @7487rpm... Penkitys tehtiin 5 -vaihteella, kun kutonen on rajotettu...Tulipa käyttettyä veturi penkissä ku oli ilmainen. 101.7hp/ 95.08nm.
Eihän tällanen kukkahattutissiposki suuremmista lukemista edes unelmoiMiten sää noin lussulla mopolla kehtaat ajella?Mä kävin kans, Zetori otti 169,14hp @ 8921rpm ja 146,25Nm @7487rpm... Penkitys tehtiin 5 -vaihteella, kun kutonen on rajotettu...Tulipa käyttettyä veturi penkissä ku oli ilmainen. 101.7hp/ 95.08nm.![]()
juu niin oli kuulemma käyny,olis ees laittanu kypärän,ei ois välttämättä ees pysäytettyJuu. Se tais olla se HD mies viemässä pyöräänsä pesupaikalle ilman kypärää kun poliisit sen pysäytti. Että silleen. Jos totta on niin mielestäni kohtuu tyhmä kortin menetys.