Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tulin just rovaniemelle hotelli aakenukseen, 30km ennen rovaniemeä tuli vettä siihen malliin ettei ole visiirissä/pyörässä elukan elukkaaForecan ennustettakun katselee, niin ainakin etelänimmeiset päässee huomenna tosi pitkälle kuivana... Niinpä mä ja Ilikka startataan huomenna n. klo 9 Nokialta kohti Saariselkää, tarkoitus päästä perille vielä torstaina...Näyttää siltä, että ainakin huomenna torstaina saadaan ajaa kosteissa keleissä Jänkhälle.
![]()
Vuan sehän on hyvä, ei tartte alkaa nyt pesee mopotinta. Tosin vettä tulee nyt täällä puutteenperälläkin. Lähtö tapahtunee kosteissa tunnelmissa. Paitsi jos aamulla ei sada.tulin just rovaniemelle hotelli aakenukseen, 30km ennen rovaniemeä tuli vettä siihen malliin ettei ole visiirissä/pyörässä elukan elukkaaForecan ennustettakun katselee, niin ainakin etelänimmeiset päässee huomenna tosi pitkälle kuivana... Niinpä mä ja Ilikka startataan huomenna n. klo 9 Nokialta kohti Saariselkää, tarkoitus päästä perille vielä torstaina...Näyttää siltä, että ainakin huomenna torstaina saadaan ajaa kosteissa keleissä Jänkhälle.
![]()
![]()
Loistavaa, sait pestyä pyörän ja visiirin siinätulin just rovaniemelle hotelli aakenukseen, 30km ennen rovaniemeä tuli vettä siihen malliin ettei ole visiirissä/pyörässä elukan elukkaaForecan ennustettakun katselee, niin ainakin etelänimmeiset päässee huomenna tosi pitkälle kuivana... Niinpä mä ja Ilikka startataan huomenna n. klo 9 Nokialta kohti Saariselkää, tarkoitus päästä perille vielä torstaina...Näyttää siltä, että ainakin huomenna torstaina saadaan ajaa kosteissa keleissä Jänkhälle.
![]()
![]()
Puolenyön jälkeen onnistuu kaikki vakiotanssit, tsat tsat tsaat ja lattarit.. offit on kainalossa ja katse terävänä.jep..taitaapi olla sekin talo täynnä motoristeja...torstai-iltana on kyllä pakko mennä tanssimaan, taikakuu mahtava tanssiorkesteri..toivottavasti joukosta löytyy myös tanssitaitoisia!
eikäku sitä mä vaan et mihin sä sitä puolta yötä..kyllä mulla onnistuu päiväkännissäkin...Puolenyön jälkeen onnistuu kaikki vakiotanssit, tsat tsat tsaat ja lattarit.. offit on kainalossa ja katse terävänä.jep..taitaapi olla sekin talo täynnä motoristeja...torstai-iltana on kyllä pakko mennä tanssimaan, taikakuu mahtava tanssiorkesteri..toivottavasti joukosta löytyy myös tanssitaitoisia!![]()
Tunturihotellin Ahmassa mä.saariselkätulihan vettä välillä![]()
missäs muut ORG:laiset luuhaa ite oon HC Hotellissa kerroksessa 2![]()
mistäs tunnen sut,mulla ajovrkut ja ruskee mokkatakkiTultiin noin klo 18 ja eipä koko matkalla satanut. Kävin tuolla äijäparkissa syömässä makkarat ja nyt tulin lämmittelemään Tunturihotellin respan/alabaariin ja tietty surffaileen Orgissa.
Enpäs ehtinyt tätä lukea enää tänään, mut huomenna perjantaina olen lähdössä patikoimaan. Siis klo 12 Tunturihotellilta, tummansininen Rukka-ulkoiluasu & reppu & MotOrg lippis.mistäs tunnen sut,mulla ajovrkut ja ruskee mokkatakkiTultiin noin klo 18 ja eipä koko matkalla satanut. Kävin tuolla äijäparkissa syömässä makkarat ja nyt tulin lämmittelemään Tunturihotellin respan/alabaariin ja tietty surffaileen Orgissa.
oli muuten 2 kertaa poro kolarei lähellä,eli olenkaan turha varoitousNyt aamulla ysin aikaan oli kohtuullinen sakki Sirkan Nesteen pihalla. Nähtävästi ralleihin menossa?En kehannu tulla puhuttelemaan, töissä kun olen. Näyttää nuita pyöriä tasaseen tahtiin valuvan tuossa tiellä muutenkin. Mukavaa ja turvaisaa matkaa kaikille tien päällä oleville! Niitä poroja jos muistaa varoa ja kännipäissä ei sitten ajella
Jos jollakulla tökkää matka jo tähän Kittilän kohille niin minustaa saa seuraa Poron iltarientoihin iltaisin![]()
![]()