G
Guest
Guest
Jos oikeilla tiedoilla osasin hakee eli 2001 mallin kawan zx-9r ninja niin näyttäis e-ketjulle (liekko sama kuin tuo HI-VO?) olevan noita ketjulukkoja ja 3 euroa hintaa. Merkkikohtasista osista hakemalla löytyi tuo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu sama ketju varmastikin on. HI-VO tietääkseni on ulkomaanelävien kutsumanimi tuolle ketjutyypille, jossa on (paljonkos niitä levyjä nyt olikaan?) n. 4 laattaa/levyä saman tapin varassa..Jos oikeilla tiedoilla osasin hakee eli 2001 mallin kawan zx-9r ninja niin näyttäis e-ketjulle (liekko sama kuin tuo HI-VO?) olevan noita ketjulukkoja ja 3 euroa hintaa. Merkkikohtasista osista hakemalla löytyi tuo.
Buahaha, jepulis & pohtimista.. tuohon nimitykseen olen törmännyt tuon ketjutyypin kohdalla niin useesti että alkanut käyttämään tuota. Olisko se sitten tuo "e-ketju" oikeampi nimitys?Mikä vittu on HI-VO ketju? Kawassa tapasin kyllä HYVO ketjun, siis seiskaärrässä.
Buahaha, jepulis & pohtimista.. tuohon nimitykseen olen törmännyt tuon ketjutyypin kohdalla niin useesti että alkanut käyttämään tuota. Olisko se sitten tuo "e-ketju" oikeampi nimitys?Mikä vittu on HI-VO ketju? Kawassa tapasin kyllä HYVO ketjun, siis seiskaärrässä.
Sorry jos mettään meni.. pääasia että puhutaan samasta tuotteesta![]()
- P
Edit: mulla voi välillä olla terminologia pahastikin hakusessa. Noh, kuvat auttaa asiaa.. kertokee joku tietävämpi tuon ketjutyypin suomenkielinen nimi, jos tietoa onyritin muka nohevasti laittaa jotain tyyppiä tuohon, jotta semmoinenkin kaveri, joka ei kawoihin ole seonnut, tietäisi suoraan mistä puhutaan. Sorry väärät termit..![]()
Tuota minäkin vähän ihmettelen.Mikä vittu on HI-VO ketju? Kawassa tapasin kyllä HYVO ketjun, siis seiskaärrässä.
Kiitosta taas kerran jta:lle. Pitää käydä tänään hakemassa tuurnasarja niittaamista helpottamaan. Alkas olla yläkerta muuten kasassa ja päätin vielä tuon ketjunkin vaihtaa, kun kerta tuli tilattuaPitäisi onnistua niittaus ihan vasarallakin kovaa alustaa vasten. Niittaukseenhan on olemassa sellaisiakin tuurnia jotka on koveria päästään millä saa sitten siistin niitin pään.