• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ja mopolla karkuun...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matkalahna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lisääkö tämä kaikki poliisin pakenemisen ihannointi tosiaan turvallisuutta?
Eikös tuolla ole paskanjauhantaosio erikseen.

Sanotaanko jossain että "Yleistä keskustelua turvallisuudesta"-topicissa saa puhua vain turvallisuuden lisäämisestä?
bawling.gif

tulihan sitä lapsena mopolla ajettua metsiä pitkin karkuun paikallisia poliiseja... Oli se vaan hyvä ettei Sunin Manu ajanut työssään Hussella tai olisi voinut kisa ratketa jo lähtöviivalla
biggrin.gif

Jos nimi ei oo tuttu niin oli paikallinen poliisi joka myös sattui ajamaan mantsaa ja jopa maahantuojan/tehtaan pyörällä.
Sunin manu oli meidän kylän legendaarinen seriffi
smile_org.gif
Helvetin asiallinen mies, lyhyt mutta wahva!

Jahas, moderaattorin karttuisa käsi on taas siivonnut epätoivottuja kommentteja..

No, ilmoitelkaa sitten jos poliisi ajaa mopolla kiinni kilokyykyn, jossa on aikuinen kuski. Kilokyykyllä mopon voittaminen ei mielestäni vielä ylitä uutiskynnystä; olen itsekin jopa kotilolla ajanut moposta ohi.

Sunin manu oli meidän kylän legendaarinen seriffi
smile_org.gif
Helvetin asiallinen mies, lyhyt mutta wahva!
juu Manulla voimaa riitti ainakin silloin, isokin mies pysyi hyvin kyydissä kun se nappasi kiinni päitsin kiertäjän käsivoimilla
biggrin.gif

Oli se virkaveljineen joskus saattueenakin kun mun avo-Carinaa ajettiin pois kyliltä häiriötä tuottamasta... Itse en ollut ajokunnossa joten tyydyin ryystämään viskiä takapenkillä kaverin kanssa ja joku Manun nakittama tyyppi oli kuskina. Oli aika elvis olo ajaa poliisi-saattueessa avo-autolla...
biggrin.gif

Back