Sama juttu, t-risteys, Passat vasemmalta kääntymässä sinne mistä olin tulossa, itse kaistan yli kolmion takaa Passatia tien tukkona hyväksikäyttäen vasemmalle ripeästi, mutta kuitenkin Passatin takana oli XJR jota en ollut nähnyt; yammukuski ei varmaankaan takiani joutunut jarruttamaan ripeästä toiminnastani johtuen, mutta syystä kuitenkin heristi etusormea, kyllä mua harmitti. XJR toimi täysin oikein; ei lähtenyt risteysalueella ohittamaan, vaan himmaili Passatin perässä. Jos yammukuski muistaa tämän tilanteen Tampereelta Korkinmäestä niin ei voi muuta sanoa kuin tietysti sorry, ja se vielä että kun etäisyydet eri osapuolten suhteen 'sopivat' kohdalleen niin moottoripyöräilijää ei näe auton takaa/yli.Hyviä pointtteja suuntaan ja toiseen, mutta se on kyllä totta että "ei mopoilevat" autoilijat joskus ottavat vi***maisen asenteen päälle ja yrittävät tahallaan kiusata. Jarruttelevat, kiilailevat, heittelevät tupakantumppeja ja pesevät liikennevaloissa tuulilasejaan. Kaikista noista on kokemusta, ja veikkaan että pyörän omistava autoilija ei noita tekisi.
Pakko on kyllä myöntää että tässä joku aika sitten pitäjänmäellä meinasin ajaa risteyksessä suoraan pyörän eteen/päälle. Odotin että kaikki autot oli mennyt, tein vielä varmistuksen että ketään ei tule ja lähdin liikkeelle. Yht' äkkiä edessäni olikin pyörä joka joutui minun takiani tekemään rajun väistöliikkeen. En kertakaikkiaan nähnyt pyörää, mitä ihmettelen vieläkin. Eli kaikki autoilijoiden "kiusa" ei ole tahallista, varovaisuutta ja ennakointia tuolla liikenteessä tarvitaan!!!
edit: niin olin autolla, musta subaru forester