Oman piilovisiirin kanssa olen tehnyt välillä niin, että olen laskenut sitä vain vähän, jolloin siitä tulee varmaan aika samanlainen efekti, kuin, jos visiirin yläpuoli olisi teipattu. On se ehkä semisti häiritsevä, kun siinä on sellainen alue tai ainakin itse koen sen niin, mutta on se myös toisaalta toimiva juttu, kun haluaa suojata näkökenttäänsä kauniin aurinkomme häikäiseviltä säteiltä. Tuota teippijuttua voisi myös kokeilla, vaikuttaa aika hyvältä, joskaan sitä ei saa nostettua ylös. Oman piilovisiirin muoto siihen, että sitä pitää vain vähän laskettuna ei ole paras mahdollinen, (koska se on suunniteltu muotoilunsa puolesta alhaalla pidettäväksi) mutta ajaa asiansa. Joskus tuli kokeiltua aurinkolaseja, mutta kun pari kertaa ajoi tunneliin, niin aurinkolasien käyttö jäi vähemmälle. Tosin noissa tunneleissa monasti häiritsee sekin, että siellä on kahdenlaista valaistusta ; joko sellaista joka on niin perskuleen kirkas ja tulee joka suunnasta ja asiat vipeltää silmissä tai sellaista, että nyt sitä on, nyt on taas pätkä ettei ole mitään, sitten on taas pari lamppua jne...