• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

itse kokeiltua ja toimii.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jariv
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
paavali111@hotmail.com
terve kaikille.olen katsellut monen kulkijan menoa muutaman vuoden.Jos ajat pyörällä jossa ei ole takana istujalla mitään mistä otaa kiinni.laita vyö suurin piirtein napasi korkeudelle takin päälle.saa takana oleva tukevan oteen,ilman että estäisi sinun ohjaus liikeitäsi.vyö pitää olla aika tiukasti kiinni ettei ole löysiä.
kaverini pitää kiinni vyöstä siten että nyrkin tulee suurin pirtein kylki luinen alapuolelle.
Itse ajelen customilla ja pidän pitkillä matkoilla jalkatappien päällä
jalkoja siten että tapit on pohkeita vasten.pallon pelaajat käytää säärisuojia.mutta kun ne laitaa pohkeen puolelle,ei tapit paina pitkälläkään matkalla.

paavali111@hotmail.com
terve kaikille.olen katsellut monen kulkijan menoa muutaman vuoden.Jos ajat pyörällä jossa ei ole takana istujalla mitään mistä otaa kiinni.laita vyö suurin piirtein napasi korkeudelle takin päälle.saa takana oleva tukevan oteen,ilman että estäisi sinun ohjaus liikeitäsi.vyö pitää olla aika tiukasti kiinni ettei ole löysiä.
kaverini pitää kiinni vyöstä siten että nyrkin tulee suurin pirtein kylki luinen alapuolelle.
Oikein kahvoilla varustettuja 'kiinnipitovöitä' taitaa saada valmiinakin 'jokaisesta hyvinvarustetusta moottoripyörätarvikekaupasta'. Kätsä naperoita kuskatessa.

Back