No nyt on sitten lopullinen tuomio langetettu.
Kortti takasin 5.9, joten vielä jää ajokelejä tälle kaudelle
Aika samaa linjaa tuli mulle tuomio 118 nopeus 70 alue ja 40 päivää ajokietoa, loppuu muuten maanantaina
Mainittakoon että tarvitsen työn takia autoa, se otettiin huomioon ja alla oli 31 km/h ylitys tammikuulta kotilolla.
Kyselin, että lähteekö se nyt taas, jos vahingossa tulee joku pieni ylitys sen kolmen säännön perusteella, eli vuoteen kolme. Ei kuulema lähde, koska se aiempi on tuossa tuomiossa otettu huomioon ja tilanne nollautunut. Tietty sit jos nopeutta tarpeeksi.
Olin muuten just töihin menossa kun nappasivat, totesin et pien kiire edelleen ois, ehtiikö paperit tehdä myöhemmin ? Poliisit sanoi et anna kortti ja ote, täytellään tuossa matkalla ja ajellaan perässä (20 km, oli muuten jännä ajaa ja vahtaa mittaria ja rajoituksia), perillä kuittasin laput, kortti jäi mut kirjoitti vielä klo 23 asti ajoluvan et pääsen töistä pois.
Muutenkin niin ei tullut minkäänlaista suun soittoa, ei ainakaan näkyny et oisvat nauttineet tilanteesta, ennemmin päinvastoin, toinen jopa katteli vähän pyörää ja kyseli siitä, oisko ollu itsellä sit ?
Tulevaisuudessa tarkoitus ajaa nätisti (tosiaan toivottava ettei "vauhtipiru" liian usein ainakaan hyppää kyytiin ja etenkään väärään aikaan)
Hyvä et ei enemppä ärrätär, pysyivät niin kohtuudessa kuin tällä lainsädännöllä vain voi. Oma mielipiteeni on, että tuokin on tekoon nähden liikaa, mut se on vaan mun mielipide ja onhan tuosta jo keskusteltu täällä...Aika tunteellakin toisinaan, kiva lukea