Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En osaa sanoa mitenkä päin meni. Taisi olla puoli yksitoista kun oltiin Porvoossa takaisin, Kausalan ABS:llä pidettiin toinen tauko.Meni kerholla vähän pitkään, en sitten tiedä oliko myöhässä vai aikaisessa, mutta olin 21.09 siinä Iitin ja Sääksjärven risteyksessä ja ajelin sitä teidän reittiä vastapäivään. Parisataa km kertyi siinä sitten kuiten mullekkin.![]()
Ajettiin sit vissiin -30 kun noin hyvin pysyit...mä en pysy tahdissa vaikka toiset ajaa rajoitus -20, että ei oo mikään nopee reissu tämä(kään) ...
Sitten kun oot saannut sen hartialukon pois niin voisit kokeilla tota mun mopoaMukavaa oli ainaskin mulla ja huomenna meen hierottamaan ton hartialukon pois.![]()
Sitten kun oot saannut sen hartialukon pois niin voisit kokeilla tota mun mopoa, ny olisi vielä hyvä tilaisuus ostaa se pois jos taittuis mutkiin paremmin.![]()
psst, mites se video... editoituna tiettyKiitos kaikille matkasurasta, mukavaa maisematietä oli kiva huristella.
T;”Bandiittit”![]()