• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Itä-Uudenmaan maanantaiajo 27.7. klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iku1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ikulle kiitos vetojuhtana, kiva reissu ja kivoja teitä oli.

_smaller.jpg

Meni kerholla vähän pitkään, en sitten tiedä oliko myöhässä vai aikaisessa, mutta olin 21.09 siinä Iitin ja Sääksjärven risteyksessä ja ajelin sitä teidän reittiä vastapäivään. Parisataa km kertyi siinä sitten kuiten mullekkin.
biggrin.gif
En osaa sanoa mitenkä päin meni. Taisi olla puoli yksitoista kun oltiin Porvoossa takaisin, Kausalan ABS:llä pidettiin toinen tauko.

Mutkat meni mainiosti ja jono pysyi taas kerran ehjänä, miksiköhän aina käy niin kun mä olen keulilla
nixweiss.gif

Kiitos porukoille, oliko meitä 10 vai 11 pyöräkuntaa. Saap nähä saadaanko oikein rainaa näkyville
omg.gif

sport05.gif

Iku

Kiitos vaan veturille, väliväelle ja peräsimelle. Erinomaisen hyvä tilannekuva, kun muut on jo tauolla ja sieltä vasta allekirjoittaneen valot näkyy alamäessä. Noo, kessuteollisuus tykkää.
Mukavaa oli ainaskin mulla ja huomenna meen hierottamaan ton hartialukon pois.  
blush.gif

Mukavaa oli ainaskin mulla ja huomenna meen hierottamaan ton hartialukon pois.  
blush.gif
Sitten kun oot saannut sen hartialukon pois niin voisit kokeilla tota mun mopoa
smile_org.gif
, ny olisi vielä hyvä tilaisuus ostaa se pois jos taittuis mutkiin paremmin.
Sais hyvän syyn sitten ostaa ison Bandun itselle, nääs kun ihastut kuitenkin mopoon, että haluat väkisin ostaa sen pois ;)

Sitten kun oot saannut sen hartialukon pois niin voisit kokeilla tota mun mopoa
smile_org.gif
, ny olisi vielä hyvä tilaisuus ostaa se pois jos taittuis mutkiin paremmin.

Kyllä se mun mutkaongelma on enempi siinä satulalla kuin sen alla, mutta sattumoisin toi sun mopo on yksi niistä vaihtoehdoista mitä olen katellut.
Mopokaupat sikseen, nyt lähden uimaan. Yvnä ehkä kuuluu jahka oon uinu riittävästi.

Back