• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Isoin ötökkä mihin olet törmännyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stuke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hirvi. Onneksi osui pyörään joka oli kyljellään ja kuski jäänyt hieman jälkeen...
wink.gif
Onneksi selvittiin aineellisilla vahingoilla. On se iso otus ku läheltä kattoo
omg.gif
Ja hirvi ei jäänyt paikalle kertomaan vahingoista

No on teillä isoja ötököitä kun on hirveä, poroa, lintuja, kettuja ja ties mitä, itse olen saanut muutama vuosi sitten ampiaisen suuhuni (visiirin ollessa auki) ja ryökäle ehti vielä pistämäänkin
sad_orig.gif
perkele että teki kipeää monta päivää.

Toinen tapaus viimekesältä oli festareilta kotiinpäin ajellessa sain Karhusta päähän, edessä ajavan volvon apukuljettaja ystävällisesti viskasi olut tölkin (karhu -merkkisen) ikkunasta ja suoraan meikäläistä kuuppaan, kiva jälki jäi kypärään
sad_orig.gif

että näin, innolla odotan tulevaa ajokautta...

Mopolla 5 cm koppakuorinen suuhun, kevarilla ampiainen kauluksesta sisään ja pistämään rintaan ja isommalla mopolla Audi A6 vastakkaisesta suunnasta kääntyi vasemalle eteen, kuski,  mies 83V
ghostface.gif

Pikkulintu suoraan päin näköä, vaikka kuinka yritin vetää päätä hartioitten väliin. Onneksi oli visiiri kiinni. Vauhtia oli sen verran että tuntui kuin olisi nyrkin kokoisella kivellä heitetty päähän.
biggrin.gif

Joku tintti on tullut näköön.
Mutta sitä minä ihmettelen, että mitenkä kahdeksankympin vauhdissa kaulaan lentänyt ampiainen voi ehtiä pistämään.
Tää ei sattunut mulle, mutta on pakko kertoa: ystäväni ajeli Walesissa ja edelläajavan kaverin kypärän päälakeen putosi jänis.
Selitys on siinä, että jäniksen pyydystänyt kotka pelästyi vissiin moottoripyörien ääntä ja luopui saaliistaan kesken kaiken. Että kaikkea.

Tää ei sattunut mulle, mutta on pakko kertoa: ystäväni ajeli Walesissa ja edelläajavan kaverin kypärän päälakeen putosi jänis.
Selitys on siinä, että jäniksen pyydystänyt kotka pelästyi vissiin moottoripyörien ääntä ja luopui saaliistaan kesken kaiken. Että kaikkea.
No huhhuh!
Tuo on mahtanu olla hervottoman näköistä kun jänis vain tippuu jostain taivaasta päälle
biggrin.gif

voinekko nyt ötökäksi sanoa mutta muna-mallin kadetti tuli piikkiaikoina eteen. Mutta elävä isoin elukka mihin on kolissu oli västäräkki syyläriin. Ja vaihtoonhan se meni
nixweiss.gif

Miten on mahollista, että ampiainen pääsee kypärän sisään 140 vauhista ja säilyy vielä elävänä. Vittu että säikäytti kun rupes kaveri ryömii siinä vauhissa sisäpuolella visiirissä tuossa nenän kohalla. No eikait siinä pyörä pysähyksiin ja visiiriä auki ja kaveri vapaaksi sitten matka jatkui.
062802moto_prv.gif

Isoin otus mihin olen törmännyt prätkällä taitaa olla joku pikkulintu. Ei onneksi oo sattunu kohalle mitään sen isompaa.  
biggrin.gif
Autolla tullu teilattua muutamia jäniksiä...

Back