Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pekkavee sanoi:Onko kellään jäänyt hyllyyn isoa tonttulakkia, joka sopisi kypärän päälle.
Ajattelin lähteä joulupukkiajelulle 24.12.2015 joulupukin asussa Helsinkiin ja sellainen nyt tarvittaisiin.
Tai mistä tuollaisen saisi?
Kiitos Hentunliisa neuvosta. Minä en vaan moiseen pysty.Hentunliisa sanoi:Nopeastihan tuon ompelee, mittaat kypärän ympäryksen ja teet kartion jonka alareuna on kypärän ympärys. Alareunaan mummon turkista karvareunus Itseasiassa tänään tuota asiaa juuri pohdin kun olin ajelemassa, olis ollu kiva ilahduttaa kanssaliikkujia pukkeilemalla, tai pikemminkin muoreilemalla![]()
Hentunliisa sanoi:Nopeastihan tuon ompelee, mittaat kypärän ympäryksen ja teet kartion jonka alareuna on kypärän ympärys. Alareunaan mummon turkista karvareunus Itseasiassa tänään tuota asiaa juuri pohdin kun olin ajelemassa, olis ollu kiva ilahduttaa kanssaliikkujia pukkeilemalla, tai pikemminkin muoreilemalla![]()

Smurffis sanoi:Joulu on julmaa aikaa
![]()
Vinkki oli kyllä hyvä. Pitää kai huomenna käydä Eurokankaalla katsomassa, jos sieltä saisi noita mummon karvoja ja jotain kangasta.Hentunliisa sanoi:Totuuden nimissä, mummon turkissa ei oo karvoja![]()
Mitä tulee tuohon ompeluun, jos omat taidot ei riitä, löytynee naapurustosta tai muualta läheltä joku, jolta homma onnistuu?![]()
Pekkavee sanoi:Onko kellään jäänyt hyllyyn isoa tonttulakkia, joka sopisi kypärän päälle.
Ajattelin lähteä joulupukkiajelulle 24.12.2015 joulupukin asussa Helsinkiin ja sellainen nyt tarvittaisiin.
Tai mistä tuollaisen saisi?
Bolt sanoi:
Pekkavee sanoi:Ajattelin lähteä joulupukkiajelulle 24.12.2015 joulupukin asussa Helsinkiin.
Klo 13:00 sitten Kompassilla Kaivopuistossa.adenauer300 sanoi:Löysin puvun partoineen Tokmannilta 9,50€ hintaan... Takki ja housut menee hyvin ajoasun päälle ja parta meni hyvin kypärään, mutta lakki on lasten kokoa..... pitää vissiin ratkoa sauma ja laittaa soiro lisää.... sitten mahtuu![]()
Pekkavee sanoi:Klo 13:00 sitten Kompassilla Kaivopuistossa.
adenauer300 sanoi:Jos hieman ennen sopis? Vaikka varttia vaille?