Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Topicissa taidettiinkin puhua "rataperseestä" (ei liittyne IBA:n touhuihin)...Jos SS1000:n meinaa ajaa niin sitä ei sääntöjen mukaan saa ajaa kuin kaksi kertaa samaa reittiä eli edestakas jostakin johonkin eli ei saa titteliä rata-ajosta. Jonkun muun nimittelyn siitä voi kyllä saada![]()
Tuskinpa yhdellä rengaskerralla pärjäisi. Tarvittaisiin varmaan lisärenkaiden lisäksi mekaanikko ja ylimääräinen vanneparikin jos kisata halutaan. Kuskilla ei varmaan kauheita haluja ole alkaa renkaita vaihtamaan yksin esim. 15 h ajon jälkeen. Yöaikaan ajo saattaa olla mielenkiintoista jos lamput pitää olla teipattuina...Niin...YHDELLÄKÖ rengaskerralla se ratatonni pitäsi ajaa?![]()
Tämä nyt vähän offtopicia, mutta en malttanut...![]()
Olen työhommissa joutunut näiden amerikkalaisten kanssa tekemisiin. Voin kokemuksesta sanoa, että jos he haluavat esim. jotain tietoa, sen olisi tultava heti, mutta jos tarvitsen heiltä jotain tietoa, niin ne p*rkeleet panttaavat sitä viikkokausia.You will be listed on the ironbutt.com site by Friday and membership
numbers will be generated in a couple of days (you will get an e-mail). We
are working with IBA Finland on the ride documents.
I am sorry for the problem, but IBA Finland is working hard to fix this up.
Mike
Lupauksia lupausten jälkeen... Milloinkahan alkaa tapahtua jotain...![]()
Näyttävät selvästi jännittävän, milloin ne "ihan hyvät jätkät" lopettavat tuon ainaisen selittämisensä ja ryhtyvät vihdoin tekemään jotakin. Itse siihen tekemiseenkin kuluu rapakon takana hyvin kauan aikaa, sillä kaikki pitää tehdä mahdollisimman monimutkaisesti niin kuin aikanaan Neuvostoliitossa.Mitä tässä viestiketjussa oikein jännitetään?
Kyse on siitä että hommasta on rahastettu, eli on vain kohtuullista odottaa rahoilleen jotakin vastinetta.Siis...?
Mitä tässä viestiketjussa oikein jännitetään?
Ehkä olen ymmärtänyt asian väärin, mutta minun mielestäni
Iron Buttailussa ei todellakaan ole kyse todistuksista, listoista,
pinsseistä tahi rekisterikilvenalusista. Kyse lienee siitä, että
ajetaan ihmisiksi ja kestetään se ja ollaan motoristimpia.
Olet ymmärtänyt väärin:Siis...?
Mitä tässä viestiketjussa oikein jännitetään?
Ehkä olen ymmärtänyt asian väärin, mutta minun mielestäni
Iron Buttailussa ei todellakaan ole kyse todistuksista, listoista,
pinsseistä tahi rekisterikilvenalusista. Kyse lienee siitä, että
ajetaan ihmisiksi ja kestetään se ja ollaan motoristimpia.
Sitä paitsi: Aika on odottavan puolella.
Jenkit on "ihan hyviä jätkiä", aivan kuten IBA pj. Sanin Mikko,
vanha historianopettajani.
kaikille Rautaperseille!![]()