• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

IRONBUTT ASSOCIATION FINLAND TOIMII LAISKASTI

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teammate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olis viesti lähdössä, aattelin laittaa kopiona vielä Suomen IBAN porukoille.  
confused_orig.gif

Lähti!
crazy.gif

Muuten IBA Finlandin sivuilla on taas se 29.7. versio, josta mm. puuttu meikäläisen suoritus, ihan pelleilyä sanon minä!
mad.gif

-klips-
Onnettomuuden ja sairastapauksen vuoksi kaikki loppukesän paperit ovat seisseet pinossa odotamassa kunniakirjojen kirjoittamista.

Kiirehdimme asioiden käsittelyä!!!

Kiitämme kärsivällisyydestä.
-klaps-

eli lainaus IBAn sivuilta.
Pikaista paranemista
sad_orig.gif

Tämä Iron Butt  on samanlaista sekoilua kuin jenkkipoikien muutkin touhut, joka tarkoittaa sitä, että kaikki tehdään mahdollisimman byrokraattisesti. Johan tuo nimikin sanoo sen: Jenkin perse ei nouse penkistä tekemään mitään, sillä se painaa kuin rauta eli liian paljon.
033102bebe_1_prv.gif

Jos haluatte saada ajosuorituksenne kirjattua aiemmin kuin viiden vuoden päästä, jenkeille on laitettava selväkielinen viesti esim. tähän tapaan: "You fucking morons and wankers, issue our Iron Butt certifications immediately or we shall break your knee bones."  
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif
Ensin tuli viesti Michaelilta ja sitten Mikolta (laitoin lyhentämättömänä asianosaisille).
Michael pahoitteli viivettä ja lupasi laittaa tiedot jenkkilässä nettiin jos ne sinne itse lähettää..
Mikko taas lupaili, että suma purkautuisi tällä viikolla.. saas nähdä.
confused_orig.gif

siirretty Keskustelua,joka jolain tavalla edes liittyy moottoripyöriin......pyynnöstä..
biggrin.gif

Tuli minullekin vastausviesti Mikelta jenkkilästä. Lupasi toimintaa siellä ja että myös Suomen IBA:ssakin alkaa tapahtua. Saas nähdä...
confused_orig.gif

Jos SS1000:n meinaa ajaa niin sitä ei sääntöjen mukaan saa ajaa kuin kaksi kertaa samaa reittiä eli edestakas jostakin johonkin eli ei saa titteliä rata-ajosta. Jonkun muun nimittelyn siitä voi kyllä saada
wink.gif

Niin...YHDELLÄKÖ rengaskerralla se ratatonni pitäsi ajaa?
crazy.gif

Tämä nyt vähän offtopicia, mutta en malttanut...
lookaround_orig.gif

Niin...YHDELLÄKÖ rengaskerralla se ratatonni pitäsi ajaa?
crazy.gif

Tämä nyt vähän offtopicia, mutta en malttanut...
lookaround_orig.gif
Tuskinpa yhdellä rengaskerralla pärjäisi. Tarvittaisiin varmaan lisärenkaiden lisäksi mekaanikko ja ylimääräinen vanneparikin jos kisata halutaan. Kuskilla ei varmaan kauheita haluja ole alkaa renkaita vaihtamaan yksin esim. 15 h ajon jälkeen. Yöaikaan ajo saattaa olla mielenkiintoista jos lamput pitää olla teipattuina...
crazy.gif
Tuollaisen kisan loppuunajamiseen tarvitaan varmastikin toimivaa pyörää, paksua lompakkoa, toimivaa huoltoporukkaa, hyvää onnea, kuskilla rautaista kuntoa ja tietysti oikeaa motoristi/kilpailuhenkeä.
smile_org.gif

You will be listed on the ironbutt.com site by Friday and membership
numbers will be generated in a couple of days (you will get an e-mail).  We
are working with IBA Finland on the ride documents.

I am sorry for the problem, but IBA Finland is working hard to fix this up.

Mike

Lupauksia lupausten jälkeen... Milloinkahan alkaa tapahtua jotain...
nixweiss.gif

You will be listed on the ironbutt.com site by Friday and membership
numbers will be generated in a couple of days (you will get an e-mail).  We
are working with IBA Finland on the ride documents.

I am sorry for the problem, but IBA Finland is working hard to fix this up.

Mike

Lupauksia lupausten jälkeen... Milloinkahan alkaa tapahtua jotain...
nixweiss.gif
Olen työhommissa joutunut näiden amerikkalaisten kanssa tekemisiin. Voin kokemuksesta sanoa, että jos he haluavat esim. jotain tietoa, sen olisi tultava heti, mutta jos tarvitsen heiltä jotain tietoa, niin ne p*rkeleet panttaavat sitä viikkokausia.
033102ass_1_prv.gif
Saa olla sähköpostia lähettämässä eli p*rseeseen potkimassa koko ajan, että mitään tapahtuisi.  
mad.gif

Siis...?
Mitä tässä viestiketjussa oikein jännitetään?

Ehkä olen ymmärtänyt asian väärin, mutta minun mielestäni
Iron Buttailussa ei todellakaan ole kyse todistuksista, listoista,
pinsseistä tahi rekisterikilvenalusista. Kyse lienee siitä, että
ajetaan ihmisiksi ja kestetään se ja ollaan motoristimpia.

Sitä paitsi: Aika on odottavan puolella.

Jenkit on "ihan hyviä jätkiä", aivan kuten IBA pj. Sanin Mikko,
vanha historianopettajani.

bowdown.gif
kaikille Rautaperseille!

Näyttävät selvästi jännittävän, milloin ne "ihan hyvät jätkät" lopettavat tuon ainaisen selittämisensä ja ryhtyvät vihdoin tekemään jotakin. Itse siihen tekemiseenkin kuluu rapakon takana hyvin kauan aikaa, sillä kaikki pitää tehdä mahdollisimman monimutkaisesti niin kuin aikanaan Neuvostoliitossa.
drinka.gif

Siis...?

Kyse on siitä että hommasta on rahastettu, eli on vain kohtuullista odottaa rahoilleen jotakin vastinetta.

Totta myös se: Pääasia on se että tietää ajaneensa. Itse tempaisin ajon ikivanhalla Ruiskukawalla, enkä millään kelohonkamökillä. Ensi kesänä, kaikesta huolimatta, aion tuupata BB 1500:n V-Maxilla.
062802moto_prv.gif

Siis...?

Sitä paitsi: Aika on odottavan puolella.

Jenkit on "ihan hyviä jätkiä", aivan kuten IBA pj. Sanin Mikko,
vanha historianopettajani.

bowdown.gif
kaikille Rautaperseille!
Olet ymmärtänyt väärin:  
wink.gif
IB-ajoissa on kysymys tietyn standardin mukaisesta suorituksesta ja siihen kuluu olennaisena tunnusmerkkeinä listat, sertifikaatit ja muut. Nimittäin; voihan sitä itsekseen ajaa ihan omien menetelmien mukaan, ihailla maisemia jne. Ei tarvi pingottaa, että jaksais ajaa 1000 mailia 24 tunnissa tms.

Siksi..

Jos joku organisaatio perustetaan ja siitä tehdään maailmanlaajuinen, luodaan säännöt ja menetelmät sekä lisäksi markkinoidaan sitä, organisaatio ei voi toimia leväperäisesti. Tai voi mutta silloin se syö omaa uskottavuuttaan ja ihan niin tässä on nyt käynyt.

Ketjun tarkoitus on ihmetellä ääneen, tässä mainiossa foorumissa (.ORG!), maailman menoa ja kuulostella, onko muilla vastaavia kokemuksia.

Btw. sain tänään mailin Mikolta ja hän ilmoitti että on nähnyt nimeni jenkkilän IBA-kaupan listoilla!  Kiitokset asian seuraamisesta.
062802jumpie_prv.gif

Asia siis etenee kuin eteneekin! Kuitenkaan nimiä ei vielä ole ilmeisesti ilmestynyt kuin yhdelle tämän viestiketjun "kohtalotoverille"  
biggrin.gif

Back