Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaisko vaihtaa jo kypärä merkkiä, jos noita joutuu noin usein vaihtaa. Ei kuullosta kestäviltäOlen Shoein iridiumvisiireitä kolmisen vuotta käyttänyt, ja nyt on varmaan viides tai kuudes menossa.
Ihan vaan toiston vuoksi:Ei, ei ole!! Super Resin polish on hiovia aineita sisaltava, pintoja siivoava. (punainen etiketti)Saman valmistajan vaha mullakin, ja jos en kauheen pahasti muista vikaan, niin tuo mun käyttämä vaha on super resin polish.Minulla on kanssa tuo Shoein visiiri ja olen sen ainakin vahannut. Vaha oli AutoGlym, mallia en juuri nyt muista, kuitenkin sellainen joka on tarkoitettu uudelle pinnalle eli siinä ei ole mitään hiovia aineita...
-C9B5R4-
Yhden kesän verran oon sillä kirkkaan- ja iridiumvisiirin pintaa vahannut, eikä naarmuja ole ilmestynyt. Sateella ajellessa ei tarvii vesipisaroista välittää, eikä ötököitä putsatessa ala vituttaa juur ollenkaan.
Tama uusille pinnoille tarkotettu on Extra Gloss Protection (kullanvarinen etiketti) Itse en muuta lahtis Autoglymilta kokeilemaan visiiriin..
Ei sisällä mekaanisesti hiovia aineita, mutta kylläkin jotain tehokkaita liuottimia tms. tehokkaita kemiallisia puhdistusaineita. Kaikki muovit eivät kestä tuollaisia rajuja aineita. Tämän takia vahoja kielletään käyttämästä muoviosille.Onhan se jo moneen kertaan tällä foorumilla todettu, että resin polish sisältää jotain "hiovia" aineita, koska sillä esim. mittarilinssit saa samennettua ym.