Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, sitä minäkin ihmettelin. Mutta näin vain kävi Two Wheel Centerin A-P selitti että nykytulpat ei kestä kylmänä pensaa ja niistä tulee kastuttuaan flekmaatiset ja eivät anna painessa kipinää. Tuon asian huomasin viime kesänä monta kertaa.
Saanen kysyä että mistä tilasit?Itse tilasin moiset netin kautta kun sain samaan hintaan kuin vakiotulpat täältä Suomesta.
Hämmästyttävä juttu?? Tulppa on kuitenkin vaan johdin...??Joo, sitä minäkin ihmettelin. Mutta näin vain kävi Two Wheel Centerin A-P selitti että nykytulpat ei kestä kylmänä pensaa ja niistä tulee kastuttuaan flekmaatiset ja eivät anna painessa kipinää. Tuon asian huomasin viime kesänä monta kertaa.
haaaa..Kyselin samaa huoltokaverilta kun vein pyörääni vähä aikaa sitten huoltoon ja meinasi, että parantavat ainakin vääntöjä alakierroksilla.
WTF?Todennäköisesti joudut penkittään koko koneen, meinaan voi mennä yläalueella säädöt laihalle ja sulaa mänät!
joku ohjelma tuli tölöst vähän aikaan sitten jossa puhuttiin juurikin tuosta eri tulppien eroista...niillä oli joku himputinSaattaapi olla kaikki tehon/väännön parannukset höpöhöpöä. tulpan tehtävä on antaa kipinä oikeaan aikaan ja iridiumeissa kipinä hieman voimakkaampi sekä tarkempi. Laitoin kyllä omaan mopoon, eihän sitä tiedä jos vaikka![]()
![]()
http://cgi.ebay.com.au/ws....A:AU:11Saanen kysyä että mistä tilasit?Itse tilasin moiset netin kautta kun sain samaan hintaan kuin vakiotulpat täältä Suomesta.
Hienoa, kiitos. hinta kyllä näyttää olevan kohillaanhttp://cgi.ebay.com.au/ws....A:AU:11Saanen kysyä että mistä tilasit?Itse tilasin moiset netin kautta kun sain samaan hintaan kuin vakiotulpat täältä Suomesta.
Tuolta tulivat, 41€ kotipostiin tuotuna.![]()
njaahas sutku on taas aineissa? Näytti olevan eilenkin tekstien perusteellaWTF?Todennäköisesti joudut penkittään koko koneen, meinaan voi mennä yläalueella säädöt laihalle ja sulaa mänät!