Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ei tässä nyt käsittääkseni mitään virallista kanavaa olla perustamassakaan. Mutta kunhan nyt joku moottoripyöräaiheinen kanava olisi ihan hyvä Qnetin puolellakin, piikeillähän kun muistaakseni on/oli olemassa jo omansaOrgin ylläpidon ylläpitämä kanava löytyy IrcNetin puolelta, jos haluatte Qnetissä pidellä myös kanavaa niin sama se meille on - emme ota siihen kantaa.
No kun nyt haluut tietää ni kerrotaanpa 2 kanavaa joista todistin melkosta asennevammaa joka kerta ku siellä kävin.Milläköhän kanavilla säkin oot ollu, toisaalta en kyllä välttämättä halua ees tietää.Sen perusteella mitä oon kumpaakin käyttäny ni ei voi muuta sanoo ku että IrcNET on täynnä asennevammaista läppää jossa "hei mä vedin vaimoani turpaan tänään" -"hahahaha" tyyliset jutut loistaa.
Vastaavasti Quakenettiä porukat selittää varhaisteinien temmellyskentäksi, mutta hiton paljon kypsempää juttua Qnetissä kyllä oon todistanu kuin mitä IRCnetissä. eikä nyt puhuta yhestä eikä ees kymmenestä kanavasta, missä tätä oon todistanu.
Kuviani ei ole netissä ja pelejä yleensä pelaan yksin![]()
Mitähän nää edes on ?![]()
Miten ois viisi viestiä taaksepäin omastasi?Mitä noi on?
Suurimmaksi osaksi erään henkilön vauvajuttuja/-kuvia, toisen huoltajuusongelmia - nanomäärä nykyään mopojuttua.#moottoripyora
Minut löytää ircnetin puolelta. Kanavalla jauhetaan paljolti paskaa mutta kyllä siellä välillä mopoistakin puhellaan![]()
Niinhän se on about kaikilla 'hengissä olevilla' irkkikanavilla, että niissä kirjoitellaan kaikesta mahdollisesta. Kenelläkään tuskin riittää niin paljoa juteltavaa mopoilusta, että juttelisi mopokanavalla pelkkiä mopojuttuja. Jos kanavan kautta on siten tutustunut muihin kanavalla olijoihin niin miksi ei sitten juttelisi muistakin aiheista kuin mopoista?Suurimmaksi osaksi erään henkilön vauvajuttuja/-kuvia, toisen huoltajuusongelmia - nanomäärä nykyään mopojuttua.#moottoripyora
Minut löytää ircnetin puolelta. Kanavalla jauhetaan paljolti paskaa mutta kyllä siellä välillä mopoistakin puhellaan![]()
Siksi porukalta tulikin toivetta #moottoripyora.org kanavan olemassaolosta.