Mitenkäs 1150 pyörien askit ja vetosysteemi kestää ilman kyktintä ylöspäinvaihtoa?
Kokeilin varovasti, että hienosti pelaa mutta uskaltaako kokeilua jatkaa?
Kokeilin varovasti, että hienosti pelaa mutta uskaltaako kokeilua jatkaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JOVVAIN....Bemarin lootat nyt muutenkaan ei ole sieltä vakuuttavimmasta päästä.
Niinpä.Jaa Getrag? No sitten ymmärränkin noi mahdolliset laatuongelmat!
Hondan ja Bemarin omistajana en voisi olla enemmän samaa mieltä.Niinpä.Jaa Getrag? No sitten ymmärränkin noi mahdolliset laatuongelmat!
Minä ainakin olisin tyytyväisempi, jos mun Bemarin askin olisi tehnyt vaikka Honda![]()
Ootko varma ?Niinpä.Jaa Getrag? No sitten ymmärränkin noi mahdolliset laatuongelmat!
Minä ainakin olisin tyytyväisempi, jos mun Bemarin askin olisi tehnyt vaikka Honda![]()
Kuivasta kytkimestä huolimatta autojen laatikoissakin on rankasti eroja. Vaikkapa C-Kadett ei liikkeellelähdön jälkeen oikeasti tarvi kytkintä mihinkään.Ootko varma ?Niinpä.Jaa Getrag? No sitten ymmärränkin noi mahdolliset laatuongelmat!
Jos lootaan yhdistetään juurikin kuivakytkin mallia auto-osasto ( ja useat MP-BMW:t ), niin esim. uuden Accordin hololoota ei paljon vakuuta !
Mutta, kyllähän se joskus kieltämättä tuntuu siltä ( varsinkin krossisaappailla ) että jalkaterän koukistus ei vastaa pitkää käsiliikettä, joten yksilevyinen kuivakytkin vaatii valitettavasti pikkasen muutakin kuin tahdonvoimaa, varsinkin isoilla kiekoilla.
...CLIPSIS...
Toki on lootissakin eroa, ja märkäkytkin kestää esim. turbomotskarin huiman väännön, mutta joskus joutuu tyytymään ostettuihin "ominaisuuksiin"!
Tässä tapauksessa kyllä, kun ko. Bemarissa on 4-sylinterinen kone poikittain rungossa ja märkä monilevykytkin.Ootko varma ?
Tuiki tavalliset MP-asun saappaat oli mullakin, mutta niin ihmeelliseltä kuin voi kuulostaakin, homma on ~10 millistä kiinni. Toisilla saappailla ja muillakaan kengillä ei mitään ongelmaa..Ja kengät on kyllä ihan normaalit touring-saappaat, olisko IXS..
ei niin, sitä tarvitaan mm. liikkeelle lähdettäessä. ilman kytkintä voisi olla vaikeaa?ei se valmistajaakaan sitä kytkintä turhan pantiksi siihen ole pannut