Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no oishan sitä pari viikkoa ehkä ehtinyt ajella.Ehkäpä olisi kannattanut ilmoittautua sinne viimeiselle kurssille![]()
Suosittelen rauhallista paikkaa, esimerkiksi Alastaron moottoriradalla on vielä ajoaikaa, ja korttia ei ilmeisesti tarvita.No turha tässä ketään ruveta moralisoimaan, että mielummin vaan kokemukset ja/fakta siitä miten poliisi kortitta ajoon suhtautuu.
...
No moni tuntee poltteen,tunteen ja julman kuumeen ,kuinka kahvaa pitäisi olla vielä ennen lumia vääntämässä.
...
En minäkä varsinaisesti kehota ajelee mut jos jossai syrjäsel hiuka koittaa nii mitä väliä. Toiseks syyskelis ajamine ei kyl mun mielest poikkea mitekää kesäkeleistäkä muuta ku että syksyl o kylmä ja pimeää (tosin ei tarvitsis ajaa illal/yöl).Taas tätä "kaikki mulle heti nyt ihan vaan koska mä haluuuun.."
Emmä usko että syyskeleissä ajaminen ilman ajotaitoa on kovinkaan hohdokasta.
Ei sen täysikänenkä tarvii olla..Hauskempaa olis varmastikin keskittyä talveksi vaikka sitten siihen naapurin tytsyyn, kunhan se on täysikäinen ja muutenkin suostuvainen.![]()
She was asking for it, they all are.Ei sen täysikänenkä tarvii olla..Hauskempaa olis varmastikin keskittyä talveksi vaikka sitten siihen naapurin tytsyyn, kunhan se on täysikäinen ja muutenkin suostuvainen.![]()
![]()
Ei muuten pidä paikkaansa ainakaan täällä keskisessä Suomessa. Kevareita ja -kuskeja ratsataan säännöllisesti. Eri asia jos isompi pyörä alla ja siististi ajelee.Offtopic: Mikäli ajelet fiksusti, todennäköisyys sille, että poliisit pysäyttää ja kysyy korttia, on aika pieni. Suuremmaksi ongelmaksi näen ennemminkin sen, että jos jotain sattuu, niin kuinka sitten käy vakuutuskorvauksille ym. kun et sitä korttia omista.
Tämä ei sinänsä ollut sinulle vaan sinun läppääsi vastattu tuolle aloittajalle. Sinä kun ilmeisesti jaksat odotella, mutta tuo toinen eiNiin no oishan sitä pari viikkoa ehkä ehtinyt ajella.Ehkäpä olisi kannattanut ilmoittautua sinne viimeiselle kurssille![]()
Nyt mennään näin, eipähän tarvi maksella vakuutusmaksuja eikä paleltua pyörän päällä![]()