Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rutkasti on kokemusta. Nyt olen olllut polttamatta kymmenen päivääOnko kellään vastaavia kokemuksia autoilijoiden heittämistä röökin natsoista.Mulle on muutaman kerran tullut päälle röökin natsa kun joku urpo on heittänyt sen ikkunasta ja olen sattunut ajamaan takana.Tässä näkee,ettei autoilijat välitä paskan vertaa taas mistään.![]()
aika hyvä....Kerran olen itse yrittänyt tupakointia autolla ajaessa, vaatii selvästi harjottelua, vaaranti liikennettä kaupunkiajossa varmasti enemmän mitä puhelin ilman handsfreetä =)
No mutta motoristit harvemmin polttaa ajaessa.Silloin tällöin lentelee edelläajavan ikkunasta. Joskus selvästi tahallaan, joskus ilmeisen epähuomiossa. Kaikenlaisia sitä löytyy kotilokuskeista - jos kohta motoristeistakin.
-hh-
Millä ajat talvisin?Tässä näkee,ettei autoilijat välitä paskan vertaa taas mistään.![]()
Onko kellään vastaavia kokemuksia autoilijoiden heittämistä röökin natsoista.Mulle on muutaman kerran tullut päälle röökin natsa kun joku urpo on heittänyt sen ikkunasta ja olen sattunut ajamaan takana.Tässä näkee,ettei autoilijat välitä paskan vertaa taas mistään.![]()
Mitäs vaikeeta siinnä polttamisessa ajaessa on? Lähinnä sitten on jo vaikeahkoa kun ajat luuri korvalla, kahvikuppi käressä ja tupakka suunpielessä...ruuhkassa...manuaalivaihteisella tiettyKerran olen itse yrittänyt tupakointia autolla ajaessa, vaatii selvästi harjottelua, vaaranti liikennettä kaupunkiajossa varmasti enemmän mitä puhelin ilman handsfreetä =)