ja jatkat seuraavan kimpussa?oho...jotain on mennyt jollekin perille.
lopetan tältä osin tähän modeen kohdistuvan läpätyksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja jatkat seuraavan kimpussa?oho...jotain on mennyt jollekin perille.
lopetan tältä osin tähän modeen kohdistuvan läpätyksen.
minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.Luetun ymmärtäminen on joskus vaikeaatuo on hauskaa ja kuvastaa hyvin mitä käy kun huppuun nousee muutakin kuin syntymähumala..mode ilmoittaa että puhuu p*skaa yksiyishenkilönä... jänskää...Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
jos olet mode olet mode..jos olet rivi jäsen et ole mode..koita päättää kumpi...et voi olla kahta asiaa yhtäaikana.![]()
Joten nyt virheesi huomattuasi voinet moderoida oman viestisi kuntoon![]()
Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinäminulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.
Ystävällisin ja isällisin terveisin,
Zam64
*reps*Ostaa customiKiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat?Itsestään voi tehdä pellen monella eri tavalla. Yksi erittäin hyvä tapa suorittaa kyseinen toimenpide on ruikuttaa ensin moderoinnin linjasta ja sitten kun huomaa olevansa asiansa kanssa jokseenkin yksin niin sitten voikin ruveta marttyyriksi ja pyytää tunnuksien poistoa. Elämä on.![]()
![]()
Perkele, nyt mun täytyy hankkia uusi suosikkimode.![]()
tiedän että suullinen ilmaisuni on vajavaista mutta en arvannut että se olisi ollut jo näin huonoa, siitä pahoitteluni.Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinäminulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.
Zam64![]()
tämäpä unohtui...olisin ehkä voinut editoida sen tuonne aiempaan...Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinäminulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.
Zam64![]()
Saat anteeksi vajavaisuutesitiedän että suullinen ilmaisuni on vajavaista mutta en arvannut että se olisi ollut jo näin huonoa, siitä pahoitteluni.Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinäminulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.
Zam64![]()
En halua sekaantua kinasteluunne,mutta sen verran voin Magnamanille sanoa ettei sinunkaan käytös modena aina ollut se parasmahdollinen.. T: sivusta seurannut.Saat anteeksi vajavaisuutesitiedän että suullinen ilmaisuni on vajavaista mutta en arvannut että se olisi ollut jo näin huonoa, siitä pahoitteluni.Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinäminulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.
Zam64![]()
![]()
Tosin ilmaisusi on ollut täysin ymmärrettävää koko ajan. Käytöksesi ei niinkään...
Saat anteeksi sinäkinEn halua sekaantua kinasteluunne,mutta sen verran voin Magnamanille sanoa ettei sinunkaan käytös modena aina ollut se parasmahdollinen.. T: sivusta seurannut.
Kiitos ja anteeksi.
On meitä muitakin "pudonneita" vai pitäisikö pikemminkin sanoa "pudotettuja"Miksi MagnaMan ei ole enää moderaattori? Perkele, nyt mun täytyy hankkia uusi suosikkimode.![]()
Olet ymmärtänyt viestin sanoman ihan oikein. Tietysti isoveli valvoo kaikkia nyyppiä koska teistä ei ole kuin harmia.Vieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?
http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=
URPOVieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?
Tismalleen samaa mieltä. Sensuroinnit ja kiivas keskustelu kuuluu asiaan. Elämä on (kallista) ja meitä on moneen junaan (ja moni jää asemalle). OrgModeroinnista (ja siitä jatkuvasti käytävästä väännöstä) huolimatta tällä forumilla myös keskustellaan. Vilkaisinpa tuon edellisen viestin viemänä tuonne "naapurin puolelle", ja kuinka ollakaan, sieltähän löytyi pari ihan samaa avausta kuin täältäkin (1) heillä, (1) meillä ja (2) heillä, (2) meillä, mutta kumpaakaan ei ollut juuri kertynyt tuolla puolen asiallista kontribuutiota, täällä enemmän. Samoin viestien kokonaismäärä missä hyvänsä osiossa oli niukkaa, jo noin kymmenes viesti oli viikon vanha tai vanhempi, meillä ne on noin päivän tai pari vanhoja.
Modeerauksesta huolimatta, kyllä porukka näköjään täällä viihtyy ja siksi Org "rokkaa tykimmin!"![]()
Rakas ystävä! Tuo 'tarkkailuviesti' tulee kaikille silloin, jos koneiston mielestä 'liian nopeasti' kirjoitat tai yrität kirjoittaa kaksi viestiä peräkkäin. Ilmeisesti estämässä joko jonkinlaista häiriköintiä tai erheitä. Kukaan ei sen kummemmin oikeasti sinun tekemisiäsi siltä kantilta valvo.Vieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?