Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla kävi niin että 1,5 vuotta odottelin ja tappelin korvauksien perään. Meni tapaus liikennevahinkolautakuntaan ja siellä pitivät tapausta selkeänä. Vasta liikennevahinkolautakunnan päätöksen jälkeen olivat valmiita korvaamaan.Tätä varoittivat minulle kun kyselin omasta firmasta mopoon kilpailukykyistä (if oli selkeesti halvempi) vakuutusta.
Sanoivat et himpun verran kalliimpi meillä, mutta korvaukset maksetaan ajallaan. Arveli et Ifin korvausvaateet saattaa kestää?
![]()
Itseasiassa loppuelämän ajan.. Näin meille intin pärräkurssilla sanottiin.Liikennevakuutuksestahan korvataan vielä vaikka 10 vuoden jälkeen hoitoja, jos tarve on.
Tuon tapauksen jälkeen vaihtui kaikki vakuutukset muualle.
Kun kerran vakuutusasiat hoitui noin näppärästi niin olisi kiva kuulla oliko se yhtiö nyt tämä parjattu IF? If not niin mikä?Kahdesti olen joutunut vaivaamaan vakuutusyhtiötä:
1.kerta Mazda umpisolmussa (ketjukolari) ja pajalla 2 kk maskoivat kaiken korjauksen ja korjauspäiviltä tuli rahnaa ku kärry oli pajalla.
Korjaus makso noin 25 000 mk ja auton arvo 30 000 mk (en tiedä miksi korjattiin)
2.kerta. Vein kuitin ja kerroin kui oli käyny. Rahat tilillä (omavastuu 50 eur) seuraavana päivänä.
Kaikki vakuutukset (noin 8 kpl samassa firmassa)
Alkuvinkin saa kun tutustuu siihen miten sairausvakuutuksen ehdot on kirjoitettu.Itselle on jäänyt käsitys, että tietyntyyppisten vammojen kanssa on vaikea osoittaa, että ne on juuri syntynyt onnettomuuden seurauksen. Ja vakuutusyhtiöt käyttää tätä hyväkseen ja luistelee korvauksista. Eli kun loukkaa itsensä onnettomuudessa on syytä pitää huoli että näkyviin jää selvä ulkoinen vamma. Muuten voi alkaa polemiikki että vanha vamma, kuluma, tms...
Vähä vanhaa upata.Tinne sanoi:No eipä oo omalla kohalla näin käynyt, eikä ole säästelty asianajajankaan kohdalla, ja ei keissi ole vielä viimeistä pistettä vielä saanut![]()
noutaja sanoi:Veikkaan lopputulokseksi sitä, että korvaus pitää hakea kazakstanilaisen hevosen liikennevakuutuksesta.

Tinne sanoi:Vähä vanhaa upata.
Viimenen piste tuli tuossa taannoin reilu 7vuotta kestäneen oikeus prosessin jälkeen, eli voitto kotiin kko:ssa.
Helvetin rankka prosessi kaikkineen sekä mulle että läheisille, mutta jos tiiät että oot oikeassa niin älä anna periksi koskaan![]()
aj@ sanoi:Kaikkiin vakuutusyhtiöihin pätee sama kirjoittamaton ( tai ainakin ääneen sanomaton ) sääntö:
Vakuutusyhtiön tehtävänä on kerätä vakuutuksenottajilta vakuutusmaksut ja myöskin pitää ne.