Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma täällä. Aika harva näyttää edes kysyneen pohjantähdestä tarjousta. No ehtoihin en oo vielä tutustunu ku paperit tulee vasta tänään postissa, mut halvin on. Lisäks keskittämällä saa liikennevakuutukseen 5% ja kaskoon 10% lisäalennuksen.Itse sain halvimman tarjouksen pohjantähdestä. Pohjola oli seuraavana. Nuo keskittämis jutut taitaa myös vaikuttaa noissa tarjouksissa. Mutta liian kallista kuitenkin.
Kysyin sitten Tapiolasta tarjouksen, nyt on vakuutukset Pohjolassa, about 1000€ (20%/50%). Tapiolan tarjous luokkaa 1350€, tosin siinä oli 110€ lunastusetu mukana. Selvästi kalliimpi silti. Pyörä 120kW, 241kg, 1157 kuutiota.
Saanee varmaankin, muttei siitä juuri mitään hyötyä ole.Saakohan tuon ympärivuotisen muutettua taas syksyllä takaisin seisonta-ajalliseksi?![]()
Joo mä kans päädyin pohjantähteen tarjous kierroksen jälkeen.Sama homma täällä. Aika harva näyttää edes kysyneen pohjantähdestä tarjousta. No ehtoihin en oo vielä tutustunu ku paperit tulee vasta tänään postissa, mut halvin on. Lisäks keskittämällä saa liikennevakuutukseen 5% ja kaskoon 10% lisäalennuksen.Itse sain halvimman tarjouksen pohjantähdestä. Pohjola oli seuraavana. Nuo keskittämis jutut taitaa myös vaikuttaa noissa tarjouksissa. Mutta liian kallista kuitenkin.
Siis seisonta-ajalliseksi ja tietty heti seisontaan. Keväällä tietty taas paluu seisonta-ajattomaan => vak.maksu talvikaudelta hipoo nollaa tuon reilun 30e/kk sijaan => vak.maksu koko vuodesta 6kk ajolla on n. 1/2 tuon seisonta-ajattoman vuosimaksustaSaanee varmaankin, muttei siitä juuri mitään hyötyä ole.Saakohan tuon ympärivuotisen muutettua taas syksyllä takaisin seisonta-ajalliseksi?![]()
En tiiä miten yleensä Pohjolan korvattavuudet menee pyörä+ muissa hommeleissa, saattaa toimia varmaan hyvinkin...Näiden hintaerojen lisäksi toivoisin keskustelua korvaavuudesta. Omalla kohdallani olen pulassa, kun IF ei ole ainakaan vielä 8 kk:n korvauskäsittelyn jälkeen korvannut polveni huonoon kuntoon menon aiheuttamia vaikeuksia, vaan liikennevakuutuslakia tulkitaan omaksi eduksi. Kaikki muut korvausasiat sujuivat erittäin asiallisesti, mutta polveen jäänyt iso toimintavajaus kiellettiin. Asiantuntijoita ei haluta kuunnella, ja materiaalia häviää!
Se on vaan huomattavasti isompi ongelma, kuin +- muutaman sadan euron ero maksuissa. Toivoisin tästä keskustelusta jätettävän ulkopuolelle pyörien ja rihkaman korvaukset, koska niiden merkitys pahimmilaankin on pienimerkityksinen.
No kilpailutinpa sitten samalla kaikki vakuutukset.-04 R1 IF:n ympärivuotisella ja täyskaskolla 1022 / vuosi liikennevakuutuksen 30 ja kaskon 70 bonareilla täällä mualla. Ikää kuskilla 38 v.
Itse vaihdoin juuri Pohjantähteen. Seisonta-ajaton ~ 800eur ==> seuraava competitor pääsi tarjouksessaan johonkin 1050eur luokkaan. Ei ollut vaikea valinta. Niin ja 25/60 bonarit ja liikenne sekä kaskovakuutukset.Joo mä kans päädyin pohjantähteen tarjous kierroksen jälkeen.Sama homma täällä. Aika harva näyttää edes kysyneen pohjantähdestä tarjousta. No ehtoihin en oo vielä tutustunu ku paperit tulee vasta tänään postissa, mut halvin on. Lisäks keskittämällä saa liikennevakuutukseen 5% ja kaskoon 10% lisäalennuksen.Itse sain halvimman tarjouksen pohjantähdestä. Pohjola oli seuraavana. Nuo keskittämis jutut taitaa myös vaikuttaa noissa tarjouksissa. Mutta liian kallista kuitenkin.
Gixeri 1000 K7
Liikenne+täyskasko 825e vuosi
Bonukset 30/60
Kaskoon pohjantähdessä ei saa ku max. 60% bonuksia mut silti oli halvin ku yhdelläkään firmalla 70% bonuksilla ja keskittämis alennuksilla+10%.
Fennia tarjos pohjat 1700e, sano myyjä että et sä halua ottaa tota, muutamalle muullekkin firmalle kuulosti Suzuki olevan lähes kirosana![]()
Ai niin ja ympäri vuotinen vakuutus siis mulla.