Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä sovitin syksyllä niitä upeita pinkkejä chapseja samaisessa paikassa, jätin kuitenkin ostamatta että säilyy katu-uskottavuusRikulta ostin syksyn rompepäiviltä legiontakin josta maksoin 530 €. Tiedä sitten, teinkö viisaasti.![]()
Niillähän sitä uskottavuutta vasta saisikin. Ei olis kaikilla.Mä sovitin syksyllä niitä upeita pinkkejä chapseja samaisessa paikassa, jätin kuitenkin ostamatta että säilyy katu-uskottavuusRikulta ostin syksyn rompepäiviltä legiontakin josta maksoin 530 €. Tiedä sitten, teinkö viisaasti.![]()
![]()
Niillähän sitä uskottavuutta vasta saisikin. Ei olis kaikilla.Mä sovitin syksyllä niitä upeita pinkkejä chapseja samaisessa paikassa, jätin kuitenkin ostamatta että säilyy katu-uskottavuusRikulta ostin syksyn rompepäiviltä legiontakin josta maksoin 530 €. Tiedä sitten, teinkö viisaasti.![]()
![]()
![]()
On kyllä aika kovannäköiset nuokin.]
Veikkaan ettei olis kellään muulla, ei ainakaan kovin monella... on ne sen verran reteet![]()
Nyt kun on selvää kokemusta sinulla, niin mikä on todellinen tulliprosentti nahkatakeille jenkeistä?Tilasin itelle jenkeistä skull takin,skull kypärän ja repun http://www.metricbikes-superstore.com/icon35.php nettikaupastasta, tuli toimituskuluineen maksamaan 620e
Tosin kaveri joka asuu jenkeissä tilas ne ensin kotiinsa ja sit lähetti mulle. aikaa meni n.2viikkoa kun paketti oli joensuun tullissa.
Nyt pitäis just lähteä hakemaan emännän kitty takkia tullista, oli tänään tullu sinne![]()
Pari viikkoa sitten tuli oma Iconin takki, tulli oli 4.00%Nyt kun on selvää kokemusta sinulla, niin mikä on todellinen tulliprosentti nahkatakeille jenkeistä?
Täällä kiinnostais myös, kun on Iconin Motorhead juuri matkalla Suomeen.Nyt kun on selvää kokemusta sinulla, niin mikä on todellinen tulliprosentti nahkatakeille jenkeistä?
Tuo on hyvä nyrkkisääntö. Oikeasti tulli ja ALV lasketaan erikseen ja tullia ei tarvitse maksaa, jos se jää alle 10eur. Ja siitä "tullista" maksetaan ALV vaikka itse tullia ei tarvitsisi maksaa...(Takki+postikulut)*1,04*1,22 lähtisin ite laskemaan eli tulliin kaikki kulut mukaan ja alvia sitten vielä tullin päälle koko potista.
Siis jos puhut nahkarotseista, niin käy sovittamassa iconin takkia jossain, niin pääset parhaiten koosta selville. Itse olen 184/85, ylimääräistä ei ole yhtään, mutta L on pienin mikä minulle menee päälle, varsinkin jos suojaa alla. En kyllä usko että sinulle on M hirveästi liian iso, kaveri on samaa kokoa, ja on tilaamassa Skulls-rotsia M-kokoisena.Mites te ootte noitten koot valinnu, kun toi mittasivuun
jos olisi luottaminen, niin XS olisi iso meikäläiselle (177/80). Käden pituus mulla niskan keskelle 27" ja rinnanympärys 39". Eli kuinka paljon noihin nyt pitäisi ottaa "löysää" lisää, jotta alle sopisi panssarit ja vähän vaatettakin?
Muuten tuo iconin Back Protector & Armor ei vaikuta yhtään hullumalta setiltä ja hintakin kohillaan.