411$ maksoin itse, kun 3 takkia ostettiin.paljonko tuossa brianin ebay-puljussa maksaa Skull-rotsi?
edit: tai siis 600 se maksaa, mutta paljolla se lähtee![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
411$ maksoin itse, kun 3 takkia ostettiin.paljonko tuossa brianin ebay-puljussa maksaa Skull-rotsi?
ok, kiitti paljon tiedosta411$ maksoin itse, kun 3 takkia ostettiin.paljonko tuossa brianin ebay-puljussa maksaa Skull-rotsi?
ite oon 185cm ja 90kg, xl kokonen skulli on sopivaPistäkääs kaikki iconin omistajat vähän noita kokotaulukkoja...
Kannattaa kysyä maililla sitä väriä, ei se tarkoita ettei sitä ole myynnissä, jos ebayssa ei näy...Onkos kukaan löytänyt tuolta Flyin' Brianin putiikista Iconin Crest rotsia mustana?
Nyt näyttäis olevan vaan valkosta. Kuinkahan usein sinne tulee lisää kamaa?
Edit: Niin ja eilen sovitin kyseistä rotsia ja koko L oli hyvä. Pituuteni 183cm ja paino 87kg
Jep, taitaa olla poistuva malli. Ei ole enää 2007 tuoteluettelossa.Mustaa ei saa enää juuri mistään? onko se poistuva malli kun ei kotisivuiltakaan löydy kuvia takista?
Humm, onkohan näin.. Ainakin heidän sivuillaan kerrotaan:Tuo Metricbikes ei sitten lähetä suoraan suomeen, joten se siitä sitten. Pitänee ottaa yhteyttä tuohon ebay-myyjään jos vaikka lähettäisi, ja jos VISAlla voisi maksaa.
Eikä varmaan punaista.Eipä taida kovin monella olla valkoista Iconin Daytona takkia Suomessa..
Itse samankokoisena (177/85) otin L koon. Halusin olla varma, että alle mahtuu myös vähän paksumpaakin paitaa. Etenkin kun en aiemmin ollut sovittanut mitään Iconin takkia.Eikä varmaan punaista.Eipä taida kovin monella olla valkoista Iconin Daytona takkia Suomessa..![]()
178/85 ja kokona M, siis daytona.