• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

IBA Finlandin sensuroitu toiminta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iaj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
BadToThe Bone sanoi:
Päätit sitten jättää katsomatta mistä se kana kusee.... vai loppuiko peliaika?:D

Hallitushan tekee omia päätöksiään ja jos päätökset ovat laittomia, niin niitä moititaan ja tutkitaan sitten erilaisissa -istuimissa. Viimeistään siinä vaiheessa päästään nämä *salaiset* paperit kaikki tutkimaan ja katsomaan oliko ne miten p*****ia.

Kyllä tämä loppuun asti katsotaan.

jipsu69 sanoi:
Mä lähden ainakin,kulkuväline riippuu säästä.On niin mielenkiintoinen soppa keitetty,että pitäähän sitä mennä paikanpäälle .:)

Jipsu viittitkö sitte kertoa mulle kuin palaverissa kävi ?

jipsu69 sanoi:
Mä lähden ainakin,kulkuväline riippuu säästä.On niin mielenkiintoinen soppa keitetty,että pitäähän sitä mennä paikanpäälle .:)

Saatanpa riipaista jonosta perääsi :p

jipsu69 sanoi:
Joo, jotain historian havinaa.
Kai sitä pitää katsoa miten käy.

Pekka
:right::right::right:

Näyttäisi olevan kiitetävää aktiivisuutta IBA.n vuosikokousta kohtaan ,joten kaikki jäsenistö paikalle toteamaan mistä oikein on kysymys ja minne ollaan menossa .
Joskus aikoja sitten kun olin ensimmäisellä Amerikan reissulla niin siellä kauan asunut suomalainen antoi ohjeen,
"täällä sitten ei kannata uskoa kuin kiinalaisia" kaikki muut valehtelee . No reissusta on selvitty aikoja sitten ja monesta muusta reissusta senkin jälkeen , mutta tuon ohjeen olen pitänyt mielessä jatkossakin.

ps. En ole tästäkään asiasta lukenut yhtään kiinalaisen kirjoitusta ,joten niin monta mieltä kuin on miestä ja totuus näyttää
veteen piirretyltä viivalta .

Viimeksi muokattu:
Täällähän sitä ollaan, live raportointi alkaa toimia kunhan väki tulee paikalle ja kokous alkaa!

Tämän tarinan ja ketjun hyvä puoli on siinä, että ken käyttäkään IBA rekkarikilven alusta,tai vaikkapa rintamerkkiä, tai mitä muuta muuta IBA tunnusta, muka näyttäkseen olevansa tavallista kovempi rautaperssii, onkin ihan tavista hölmömpi kananaivo.

Kokous alkoi ja etenee pläänin mukaisesti. Uusien ajajien määrä on viime vuonna jo kääntynyt laskuun, ajoja kyllä ajetaan mutta on vanhojen ajajien ajamia.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back