Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä pelkästään ne mummot jotka asuvat mutkatien varrella, tai ajavat autolla, tai on lapsenlapsia kenen kanssa käyvät kävelyllä hyvän "pätkän" varrella, vihaavat motoristeja. Pätee vissiin kaikkiin ihmisiin, paitsi niihin, joilla on prätkä...paitsi tietysti taas jotkut yksilötmää luulin et se ois semmone joku geenijuttumiksi ne kaikki vanhetessaan ryhtyisivät moottoripyöriä vihaamaan?![]()
No ainut nainen joka mullekki on tullu juttelemaan kun oon moottoripyörällä ollu liikentees oli +70.![]()
![]()
![]()
Minä kun luulin aina, että prätkällä ei erityisen hyvin lohkee, mutta yritin aina liian nuarisoo näköjään![]()
![]()
Vuonna 1995 Pudasjärvellä HD -rallin paraatissa.No, kuulimpa tarinaa: useita HD pyöriä oli pysäköity kadun varteen, ja kuskit oli vielä vierellä. Tuli muutama mummo ihastelemaan pyöriä, ja tokaisivat: "miten noin hienoilla pyörillä voi olla noin rumia ajajia".
Tosin, noinhan se anoppi on mullekin todennut...![]()
Koska maailmaan mahtuu hyvyyttä vain rajallinen määrä niin tein eilen yhden rekisterikilpeen nojaavan mopopojan kanssa päinvastoin. Tuppi puoleen väliin ja starttinappulaa. Ei helvetti, että se pelästyi ja loikki kauemmaksi.itse tein samoin, mutta kuinka ollakkaan kun lämäytin käyntiin niin 4:stä mummosta 3 hyppäs ilmaan ja yksi nauroi melkein kuollakseenMä sain kehuja kun varoitin kaupan pihalla olleita vanhempia naisihmisiä juuri ennen kuin käynnistin pyörän.
Ei kaikki vanhukset oo ilkeitä.![]()
![]()
Noh noh, oma anoppini ei ole vielä täyttänyt viittäkään kymmentä ja oli hyvinkin myyty ensimmäisellä kyydissä olo kerralla (lämpesi siis hyvinkin nopeastiVaimoni (50vee) on alkanut suhtautua posetiivisesti mouttoripyöräilyyn. Kyllä vanha nainenkin lämpiää mouttoripyörille, vaikkakin hitaasti, mikä on ymmärrettävää tuossa iässä.![]()
Ettei vaan selänpesijäksi yrittänyt värvätäKäväsimpä mopottimella kaupassa päivänä eräänä. Hämmästyin tosiaan, kun luokseni käveli vanhempi rouva (oma arvioni noin 80 vee). Ensin olin aivan varma, että saamani palaute ei tosiaankaan tule olemaan mieltä ylentävä. Onhan nuo moottoripyörät monesti heidän mielestä vain helvetinkoneita ja niillä liikkuvat ihmiset häiriintynyttä joukkoa![]()
Vaan toisimpa kävi![]()
Rouva ylisti moottoripyöräilijöitä avoimesti ja kertoi ihailleensa mopottimia aina ja pitävänsä niitä "jumalaisina" välineinä. Hän oli joskus vuosikymmeniä sitten ollut vespan kyydissä, mutta ne ei ole hänen kertomansa mukaan mitään ihan oikeaan moottoripyörään verrattuna![]()
Keskustelusta jäi aikas hyvä fiilis![]()
Onkos muut tavannut yhtä positiivisesti moottoripyörätouhusta ajattelevia iäkkäämpiä naishenkilöitä![]()
Vaimoni (50vee) on alkanut suhtautua posetiivisesti mouttoripyöräilyyn. Kyllä vanha nainenkin lämpiää mouttoripyörille, vaikkakin hitaasti, mikä on ymmärrettävää tuossa iässä.![]()