Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja voimistele sitten aina ketjujen rasvauksen yhteydessäParas vinkki: ota se pois.
Taas päästiin aiheeseenJa voimistele sitten aina ketjujen rasvauksen yhteydessäParas vinkki: ota se pois.![]()
![]()
Näin onParas vinkki: ota se pois.
*REPS*, justiinsa joo. Ja säästä painoa vai... Voe voe teitä!!!Paras vinkki: ota se pois.
Ja ennen kaikkea poistaa moposta sitä pappa-lookkia.*REPS*, justiinsa joo. Ja säästä painoa vai... Voe voe teitä!!!Paras vinkki: ota se pois.![]()
ja lisää amis-henkeäJa ennen kaikkea poistaa moposta sitä pappa-lookkia.*REPS*, justiinsa joo. Ja säästä painoa vai... Voe voe teitä!!!Paras vinkki: ota se pois.![]()
Hokasitko ton (myös) tärkeän vinkin: Varmista että keskiseisontatuen molemmat jalat ottavat maahan ennen nostoa. Tämä estää sivuttaisheilumisen loppuvaiheessa.jabadabaduuhommahan toimii.kysymys on todellakin tekniikasta
toisella yrityksellä onnistuin(hyvä minä) no pikku horjahtelua oli havaittavissa mutta muuten ok. luulen että tässäkin asiassa harjoitus tekee sen metsurin![]()
![]()
Selkävaivaisille on kardaanimopot erikseen.Ja voimistele sitten aina ketjujen rasvauksen yhteydessäParas vinkki: ota se pois.![]()
![]()
Varsinkin kun pyörää laskee pois tuelta se tuppaa lähtemään alamäen suuntaa aika vauhdilla, varsinkin jos alamäki itsestä pois päin. Kyllä harmittaa kun pyörän siitä kippaa! nimim. Been there!![]()
Juu, ei jyrkkään rinteeseen. Pyörän karkaamisen alaslaskettaessa olen itse ratkaissut istumalla pyörän päällä, kun tipautan sen pois keskiseisotuksesta. Itse asiassa, en edes osanne ottaa sitä muulla tavoin...Kannattaa muutenkin aina valita tasainen paikka keskiseisontatukea käyttäessä. Varsinkin kun pyörää laskee pois tuelta se tuppaa lähtemään alamäen suuntaa aika vauhdilla, varsinkin jos alamäki itsestä pois päin. Kyllä harmittaa kun pyörän siitä kippaa! nimim. Been there!![]()
Aika matala saa mopo olla, tai sitten 'ratsastajan' liikkeet siinä hommassa. Makuasioita ovat tietty, pääasia että pääsee liikkeelle.Juu, ei jyrkkään rinteeseen. Pyörän karkaamisen alaslaskettaessa olen itse ratkaissut istumalla pyörän päällä, kun tipautan sen pois keskiseisotuksesta. Itse asiassa, en edes osanne ottaa sitä muulla tavoin...Kannattaa muutenkin aina valita tasainen paikka keskiseisontatukea käyttäessä. Varsinkin kun pyörää laskee pois tuelta se tuppaa lähtemään alamäen suuntaa aika vauhdilla, varsinkin jos alamäki itsestä pois päin. Kyllä harmittaa kun pyörän siitä kippaa! nimim. Been there!![]()
![]()
No yleensä kait kyseessä on joko ahkera vauhtiajo, siis asfalttiradalla tai spoorissa, joissakin piireissä katu-uskottavuus, tai jopa muuten vaan kehno keskituki. Aika monessa mopottimessa sellaista ei ole lainkaan. Oman edellisen mopottimen varustukseen sellainen ei kuulunut, mutta ei se elämää kohtuuttomasti hankaloittanut.sanoi:Miksipä ottaa pois huoltoja ja elämää helpottavaa laitetta?
Siksipä minulla onkin kertynyt kokonaista 2 keppipeliä. Minulla kun nuo pyörät ovat ajamista varten, niin ketjujen rasvaaminen ei oikein kiinnosta - joutuisi nimittäin suorittamaan sen melkoisen monta kertaa yli 30000 vuotuisen ajokilometrin vuoksiSelkävaivaisille on kardaanimopot erikseen.