Katteja sanoi:Kokemuksia Westonen ja Shuren kuulokkeista. Nyt käytössä Shure se 535 ja toisto on loistava..
hifistit...
mun Beyerdynamicit ei mkasa kotiköytössä noin paljon.... (persaukinen)
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katteja sanoi:Kokemuksia Westonen ja Shuren kuulokkeista. Nyt käytössä Shure se 535 ja toisto on loistava..
Samanlainen ratkaisu haaveissa ensikaudelle. Oletko kokeillut miten toimii KOSS:it silloin kun korviin on tungettu earit? Meneekö musiikki täysin harakoille vai kuuluuko vielä jotain läpikin?-Aki- sanoi:mä upotin muutaman kympin hintaset KOSS portapro kuulokkeet kypärään kun nappien kanssa meni hermo kun joko toinen on korvassa vinossa ja painaa ja alkaa särkee , tai kun ottaa pottaa pois niin pää räjähtää vaikka kuinka venyttelisi kypärää ja yrittäisi imeä korvia aivoihin
ihmeen hyvin kuuluu musa jopa 130km/h vauhdeissa ja on helvata helppo kun ei tarvii kiroilla kuulokkeiden kanssa ollenkaan, aina on kohdallaan ja toimii
poppeli sanoi:Samanlainen ratkaisu haaveissa ensikaudelle. Oletko kokeillut miten toimii KOSS:it silloin kun korviin on tungettu earit? Meneekö musiikki täysin harakoille vai kuuluuko vielä jotain läpikin?
Kiitoksia tiedosta! Täytyy hankkia Portapro-kuulokkeet ja ryhtyä askartelemaan jahka mun Arai palautuu takuuhuoltoreissultaan Hollannista.shyhander sanoi:Mulla on ollut motosafe joulukuuset ja kossit kypärässä. iPodissa voluumi täysillä. Toimii ihan hyvin kun tottuu pieneen tukkoisuuteen. Volyymi vastaa kypärässä ajaessa perus radio on päällä muttei lujalla. Äänenlaatu sekoittuu sellaiseksi ok autostereolaaduksi meluisassa vanhemmassa autossa. Mutta kossien laatu kyllä kuuluu positiivisesti korvatulpillakin. Äpple kun on poistanut iphonesta osoitteen copy-peistauksen, niin en laita linkkiä, mutta http://www.webbikeworld.com/r5/iasus-xsound-3-speaker-review/ on testi hyvistä (?) irtokuulokkeista kypärän sisälle. (edit: kunnon linkki lisätty)
poppeli sanoi:Samanlainen ratkaisu haaveissa ensikaudelle. Oletko kokeillut miten toimii KOSS:it silloin kun korviin on tungettu earit? Meneekö musiikki täysin harakoille vai kuuluuko vielä jotain läpikin?

poppeli sanoi:Laitoin Kossin kuulokkeet samalla tilaukseen Motonetiltä kun oli tarve tilata muutakin, kypärän peräänkin soittelin mutta vielä se ei ollut palautunut talvilomamatkaltaan. Nuo Motosafe-tulpatkin täytyy hankkia, tähän saakka on menty niillä 3M oransseilla kertakyttötulpilla.