• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hyvännäköionen prätkärotsi jossa kunnon taskut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Otso83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jonkinverran kommentteja siitä että ajorotsi ja hengailurotsi erikseen. Oletan että sellaisissa tapauksissa ihmiset ajelevat autolla hengailemaan ja prätkä ei ole se päivittäinen jokapaikan ja jokasään menopeli.

No itse ratkaisen tän ongelman lykkäämällä asiaa myöhemmäksi. Korjautan oman rotsin nyt talveksi ja pähkäilen sitten keväällä tilannetta uudestaan. Näköjään vielä vaikeampi yhdistelmä nimittäin löytää LÄMMINTÄ nahkarotsia jossa on taskut ja suojat :D
Voi olla että menee ihan siihen että suojat erikseen ja käytän sitten vain tuota takkia. Ellei sitten tosiaan täydy jotain reisitaskua lisätä varustukseen :P

Sanottakoon vielä että mulla on helposti taipumus roudailla taskuissa vähän turhan paljon ylimääräsitä. Parikyt vuiotta sitten teinipoikana tää eskaloitui siihen pidin aina farkkuliivejä päällä johon opelin lisätaskuja, kun muka KAIKKEA pelikorteista lähtien piti kantaa mukana. Pari vuotta meni ennen kun hoksasin että liivien paino oli muutaman kilon ja että olin alkanut inhota syvästi koko viritelmää. Mutta tosiaan nykyäänkin on reisitaskuhousut ja farkkujen kanssa on vyöllä aika huomaamaton lisätasku. Ja esim Leatherman ja maglite kulkee suurimman osan ajasta repun sivutaskussa, ellei työpäivä erityisesti vaikuta sellaiselta että niitä tarttee paljon.

Kauppojen hälyttimistä sen verran että myöskään audiokaapeleita ei kannata kamalasti roudailla repunpohjalla mukana :D

https://www.leatherheaven.com/tuote/nahkatakki-ggw-knuckles/GGW40/
Mulla on tuommonen sekä baarissa,että pärräillessä.
Taskuja on monta tosin aika litteitä. Yks käsivarressakin siinä haban ulkokyljessä, missä pitäisin tupakkaa jos vielä polttaisin.
Mukana mulla yleensä avaimet, puhelin ja lompakko. Pieneen sivulaukkuun jos jotain muuta vielä tarvii ja reppu selkään jos vielä enempi pitää olla. Matkailua en harrasta pärrällä...
Kaatunutkin oon tuo päällä n60 vauhdista. Ei käyny mitään ees takille.Tuplanahkaa kyynärpäissä ainakin..

Ulkonäkö on makuasia.. itsellä yleisajelutakkina on toiminut Icon Retro Daytona.
On suojat, paksua mutta pehmeätä nahkaa, suht isot taskut.
Ulkonäkö siedettävä kun revin sitä melkein kaikki patchit (pääkallot ja mainokset) irti.

Suurinpiirtein tuollainen siis:
http://i47.tinypic.com/28wjyx0.jpg

zpete sanoi:
Ulkonäkö on makuasia.. itsellä yleisajelutakkina on toiminut Icon Retro Daytona.
On suojat, paksua mutta pehmeätä nahkaa, suht isot taskut.
Ulkonäkö siedettävä kun revin sitä melkein kaikki patchit (pääkallot ja mainokset) irti.

Suurinpiirtein tuollainen siis:
http://i47.tinypic.com/28wjyx0.jpg

Et kai kuitenkaan "I love my hooker headers" patchia!?

Mul on se valkoinen. Se on hiano ja sain joskus halvalla. Forcefieldin selkäpanssarikin sopii takin pussukkaan.

Back