en hyväksy,,mutta kaikkihan huippuja kokeilee.. mitä se haittaa jos tyhjällä varalaskupaikalla vetaisee 250-300 lasiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omani hyväksyn, en toisten. Joku tolkku olla pitää.
Täysin samaa mieltä!Kaikille kaahareille kulkuneuvoon katsomatta![]()
![]()
![]()
näin. samaa mieltä.Kun äänestyksessä oli järjen käyttö suljettu pois, niin en hyväksy.
Jos taas äänestys olisi realistinen eli ottaisi huomioon tilanteet ja paikat, niin sitten hyväksyn vaikkapa yli 300km/h vauhdit omalla vastuulla. Eli suora tai vähän vääräkin moottoritien pätkä ilman liikennettä ja KOKENUT RATAkuljettaja sekä viimeisen päälle kunnossa oleva pyörä ja renkaat, niin ei kun antaa palaa. Muut älkää kokeilko. Se on todella vaarallista.
Ongelma ja vaaramomentti on aina kaiteet, ja renkaat. Jos kumi laukeaa kolmessa sadassa, niin silloin olisi kiva olla taitoa ja vapaata pintaa. Kuolema voi silti kohdata.
Mutta taajamissa ja alle 80kmh rajoituksella kaahaaminen on täysin järjetöntä. Se pitää jokaisen ymmärtää.
Niin. Moottoripyöräily on kivaa. Jokainen voisi tehdä ensin itsensä Sinuiksi oman moottoripyöräilynsä kanssa. Ajatella, mitä haluaa moottoripyöräilyltä. Ja sen jälkeen opiskella ajokkinsa ominaisuudet. Ja omat rajansa olisi hyvä tiedostaa.
Yleisessä liikenteessä tulisi ottaa yhteiskunnalliset velvoitteet huomioon. Ja tilanteet, missä ollaan liikenteessä.
Jokainen moottoripyöräilijä ottaa omasta ajokäyttäytymisestään täyden vastuun. Solidaarisuutta muita motoristeja kohtaan tulisi myös miettiä. Olenko minä se ketjun heikoin lenkki, joka omalla käyttäytymiselläni aiheutan julkista paheksuntaa, onnettomuustilastojen rumentumista, motoristikolleegojen vakuutusmaksujen korotuksen.
Edustan koulukuntaa, joka suosii pitkäikäistä motorismia. On huominenkin aurinkoinen ajelupäivä. On sukulaiset ja tuttavat, oma puoliso ja lapset, jotka luottavat minuun niin paljon, että kannustavat minua jatkamaan tätä harrastusta. Haluan yrittää olla heidän luottamuksensa arvoinen. Haluan myös ajaa huomenna, ensi kesänä, nähdä paljon, kokea paljon tulevinakin vuosina niin kotimaassa kuin ulkomailla. Kokea ne mahtavat retket oman pärräni selästä, jotka vielä minua odottavat.
Hetken hurma ja vauhdin surma eivät ole sitä, mitä minä haen moottoripyöräilyssä.![]()
![]()