Pakko heittää omia mielipiteitä joukkoon,,,,
Ensinnäkin eteläsuomeen pitäisi saada vaihtuvat rajoitukset kellonaikojen mukaan,,,joo talvirajoitukset on jo mutta ne on ihan syvältä.
Mutta sitten on nämä aamuruuhkien pösilöt jotka kuvittelevat omistavansa koko suomen ja niitä pitäisi kaikkien muiden väistää,
omia kokemuksia useammalta vuodelta hämeenlinnan tieltä.
Ajetaan puskurissa kiinni kun on niin kiire ja ohitellaan oikealta milloin vasemmalta ja sitten ollaan samoissa valoissa kun motari päättyy ja minä ajoin ohi oikealta kun käännyin pitäjän mäkeen
Mestari kuski en ole mutta nämä ns, kiireiset haittaavat sujuvaa liikennöintiä ja vaikeuttavat ja vaarantavat muiden menoa.
Hiljaisella tiellä voi ajaa kuinka kovaa tahansa vaarantamatta oikeastaan ketään muuta kuin itseään mutta ruuhka aikaan tai muun liikenteen ollessa vilkkaampaa niin maltti olisi valttia.
Ja näille pitäisi sitten nostaa vielä rajoituksia ei ei,,,
Sakotuksesta olen sitä mieltä että kyllä sen lapun pitää perustua todelliseen maksu kykyyn,,,eli jos on millä mällätä niin sitten nollia on lapussa enemmän.
Minun logiikkaan ei mene se että riikkaan tekemä rikos ei kirpaise sitä yhtä paljon kuin minua. Eli ei mitään tasa sakkoa kaikille.