Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla menee noi aina reunoilta pykälille, ja sit tuntuu liposelle. Mistä lie johtuu moinen... Ei ainakaan paineet tunnu tuohon ominaisuuteen vaikuttavan. Muuten kyllä hyvä nakit omaan käyttöön.Olleet kyllä erinomaiset. Ja yllättävät kestävätkin (tai sit mä ajan vaan liiaan hiljaa). Noissa tuo muoto säilyy todella hyvin "pallomaisena".Pilot power 2 ct![]()
Valitettavasti hiukan huonoja kuulumisia. Renkaasta on ilmeisesti jätetty jotain vahvikkeita painon vuoksi pois, koska kuluneina renkaan keskikohta on hyvin pehmeä. Irrallaan sormella painaen se antaa helposti periksi, joten terävä pikkukivi voi aiheuttaa vaurion, ja vähän muutakin.mitä jengi on tykänny tosta Power Puresta? Ittellä olis sarja odottamassa asennusta. Profiili ainakin viittais siihen että kääntyvyys on varmasti hyvä.
Isoilta pojilta kuultua: Reunasta pykälille kuluminen johtuu kuulema siitä, että renkaan kuvio menee renkaan reunaan asti. Itsellä ei tuota ongelmaa ollut, mutta ajelinkin Powereilla silleen rauhallisesti ja varovaisesti.Mulla menee noi aina reunoilta pykälille, ja sit tuntuu liposelle. Mistä lie johtuu moinen... Ei ainakaan paineet tunnu tuohon ominaisuuteen vaikuttavan. Muuten kyllä hyvä nakit omaan käyttöön.Olleet kyllä erinomaiset. Ja yllättävät kestävätkin (tai sit mä ajan vaan liiaan hiljaa). Noissa tuo muoto säilyy todella hyvin "pallomaisena".Pilot power 2 ct![]()