Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tube68 sanoi:Hei, mites noi toimii, esim jos sinulla on korvatulpat niin kuuluuko mitään? Entä musiikin kuuntelu onnistuuko?
Nykyään käytän kännyä+korvakuulokkeita (langalliset/vaimentavat) mut silloin ei voi vastata puhelimeen ajaessa.
tube68 sanoi:Hei, mites noi toimii, esim jos sinulla on korvatulpat niin kuuluuko mitään? Entä musiikin kuuntelu onnistuuko?
Nykyään käytän kännyä+korvakuulokkeita (langalliset/vaimentavat) mut silloin ei voi vastata puhelimeen ajaessa.
Huhan Kolli sanoi:Montako kypärää tuohon senaan saa paritettua?
strider sanoi:Meitsiltä tulee ääni Senan SMH-10 -sarjalle. Kuten threadissa mainittu niin käyttö on yksinkertaista, kantavuus riittää niin pitkälle kuin näkyvyyttä normitiestöllä on ja kajarien äänenlaatu erinomainen.
Hyvää ei saa halvalla, ja näissä rahat menee hyvään laitteeseen. Kilometrejä on takana nyt melkein 20.000 setillä ja ei pienimpiäkään ongelmia.
Setuppi on sellainen että iPhone on bluetoothilla paritettu Senan kanssa, voin vastata tuleviin puheluihin ja puhelin on joko reisitaskussa tai rotsin sisällä. Senat on paritettu keskenään niin että saadaan bike-to-bike -yhteys ja mp3-soitin piuhalla Senaan.
Toimii.![]()
JaLe sanoi:Onkoha tuollaisesta Inerphone F4 kypäräpuhelin setistä mihinkään..?
Kovin vähän käyttäjä kokemuksia pikaisella haulla löytyi, saisin vain työmaan kautta suht edukkaasti moista laitosta niin rupes vähän houkuttamaan.![]()
JaLe sanoi:Onkoha tuollaisesta Inerphone F4 kypäräpuhelin setistä mihinkään..?
Kovin vähän käyttäjä kokemuksia pikaisella haulla löytyi, saisin vain työmaan kautta suht edukkaasti moista laitosta niin rupes vähän houkuttamaan.![]()
tonttuj sanoi:No tuolla ei varmaan löydykään, kokeiles hakea sanoilla Interphone F4 niin ainakin jotain tuloksia tulee.

MR64 sanoi:Varsinaiselta käytöltä ei ole kokemuksia, mutta muutama havainto löytyy:
1. Hyvää: mukana sekä avo että umpi kypäräsetti
2. Edullinen
3. Naittuu ainakin G8E:hen ja SR-10:iin
1. Huonoa:Napit "kovaa" muovia! Paljain käsinkään ei tunne kun "mikrokytkin" napsahta, tästä voi pohtia käytön mukavauutta / toimivuutta ajossa!
2. Sama liitin sekä lataukseen että kypäräsetille, eli joka kerta kypäräsetin liitin irti kun ladataan -> kuinka kauan ehjä?
3. Ko. liitin on erittäin vaikea saada irti keskusyksiköstä, heikommilla sormivoimilla vaatii työkalun.
4. Liitin kolosta suora näkymä piirilevylle ja akulle..... :|
5. Puomimikrofoni kiinni toisessa kaiuttimessa -> rajoittaa aika tehokkaasti asennus mahdollisuuksia.
+/- Mikrofoni kytketty 2,5mm stereoplugilla, antaa mahdollisuuksia asennuksen suhteen, mutta sitten kun mikki on asennettu kypärän pehmusteisiin ja ko. liitin "lipsahtaa" auki, niin sit vaan purkamaan pehmusteita.

Anu.nukka sanoi:Mä edelleen puolustan F4 henkeen ja vereen
Meillä siis ollut käytössä reippaat neljä vuotta ja edelleen toimii.
1.Mä olen aina löytänyt asetusnapit ajon aikana helposti, lisäksi puhelimen kautta mulla on säätö jolloin F4 toimii suoraan äänikomennoilla puheluihin vastatessa tai soitettaessa.
2.Liitin vaihdettu kerran kolmen vuoden jälkeen, ladata tarvii muutenkin kerran viikossa vaikka joka päivä luukutan n.2h musiikkia.
3. En ole huomannut , mutta saatan olla sitten vaan tosi vaffa
4. Ei mun versiossa näy mitään akkua
5. ?? EN tiedä miten muilla on noi kamat pääkopassa kii mutta mulla ainakin suu korvien välissä keskellä nenän alla, en oikein ymmärrä mihin toi mikki sitten pitäisi asentaa, musta ainakin hyvä juttu että mikin johto lyhyempi, jää karvan verran vähemmän sitä jemmattavaa johtoa sinne poskipalojen väliin.
Miedän suosituksilla kaksi ystävää ostanut tänä vuonna F4 ja pieniä muutoksia tullut esim kuulokkeet näyttivät olevan vähän matalammat ja pienemmät.
Voihan se tietty olla että kalliimmat versiot on Törkeen paljon käytännöllisempiä ja parempia mutta normiblondille (kuten mä) , toi on ollut älyttömän hyvä. Helppokäyttää ja tarvii vaihtaa osia harvemmin kuin kypärää.
. 

Anu.nukka sanoi:Joo jossitella voi aina , hyvähän se on että tietää sen joskus varmasti hajoavan.
Silleen mun mielestä vähän hakemalla haettuja noi sun viat mitä F4seen löysit mutta hyvähän se on tietää että siellä alla F4ssa näkyy akku ja että jotain toista laitetta voi ladata suoraan toisesta liittimestä vaikka sitten tupakan sytyttimen kautta ajon aikana.
Veikkaan että jokaisesa laitteesta löytyy kuvia katsomalla jo niin paljon vikaa ettei kannata ostaa mitään. Sen takia ehkä parempi antaa mielipide käyttö kokemuksen perusteella tyyliin positiivinen/negatiivinen kuin koittaa kertoa kuvien perusteella mikä laitteessa on vikana.
Toivottavasti näistä meidän mielipiteistä on niille apua jotka BT kypäräpuhelimen hankintaa harkitsee.
Jeeppa sanoi:Tullut nyt jonkin aikaa katseltua kypäräpuhelmia valinnan varaa tuppaa olemaanSena SMH5 sekä Interphone F4 valikoituivat jatkoon ja noista pitäisi alkaa sitten valitsemaan, että kumpi? Löytyykö toisesta jokin ylivertainen asia minkä takia pitäisi juuri se hankkia? Hinta noissa kahdessa täsmää budjettiini
Senassa USB kyllä, mutta jollei sitä kaipaa niin saahan parin kympin sijoituksella taas jo vanhan mallin SMH10:n. Sit taas siihen pari kymppiä kylkeen ja saa uuden mallin, äh alkaa tää varustelu kierre viedä mukanaan uutta motoristia![]()