Varmasti saa. Sanoin, että ainut keino jonka tiedän, on tilata jälleenmyyjän kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti saa. Sanoin, että ainut keino jonka tiedän, on tilata jälleenmyyjän kautta.
Joo tuskimpa saa muualta...Varmasti saa. Sanoin, että ainut keino jonka tiedän, on tilata jälleenmyyjän kautta.
Joskus kokeilin tota yhdistelmää ja ei sovi ainakaan mulle... Yhdistelmästä tuli niin kankea, ettei meinannut pyörylän yli jalka nousta. Viel ei ole tullut kokeiltua poistaa gorerotsista syndejä ja vetästä sitä nahkapompan päälle.Niinkun täällä on jo irvistelty ettei hyvää ja halpaa oikeasti ole. Itse olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi nahkapuvun suojaavuutensa ja kuumalla kelillä viileytensä vuoksi, Lisäksi sadeasu jonka vetäise nahkojen päälle tarvittaessa sateen tai vilun vuoksi. Sadeasu nahkojen päällä niin tarkenee aika pitkälle t-paidalla ja lyhyillä kalsareillakin.
Kerrospukeutumisessakin on ongelmansa.Joskus kokeilin tota yhdistelmää ja ei sovi ainakaan mulle... Yhdistelmästä tuli niin kankea, ettei meinannut pyörylän yli jalka nousta. Viel ei ole tullut kokeiltua poistaa gorerotsista syndejä ja vetästä sitä nahkapompan päälle.Niinkun täällä on jo irvistelty ettei hyvää ja halpaa oikeasti ole. Itse olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi nahkapuvun suojaavuutensa ja kuumalla kelillä viileytensä vuoksi, Lisäksi sadeasu jonka vetäise nahkojen päälle tarvittaessa sateen tai vilun vuoksi. Sadeasu nahkojen päällä niin tarkenee aika pitkälle t-paidalla ja lyhyillä kalsareillakin.
Ite oon vähempi palellut nahoissa, kuin julmetun kalliissa goretex-asussa vuorineen. Siksipä goret menikin myyntiin ja nyt pärjäillään vaan nahoilla ja parilla kappaleella "kesäpöksyjä". Ne puetaan sillon kun laiskottaa..Kerrospukeutumisessakin on ongelmansa.Ei mulla ole ollut ongelmia ton suhteen, vaikkakin kyllä se ens alkuun tuntuu et tavaraan on päällä. Mielummin kuitenkin näin kun et vedän kesä helteessä goret päällä. Goret käy hyvin todella aikaisin keväällä ja myöhään syksyllä, mut mainitsemallani asulla pärjää keväästä syksyyn.![]()
Tuo on totta... Ite kun aloitin niin ekana kesänä vettä raikas joka päivä... Goret oli silloin ehdottomasti parhaat. Ajan saatossa kertynytkin sitten useampaa sorttia vermettäKerrospukeutumisessakin on ongelmansa.Joskus kokeilin tota yhdistelmää ja ei sovi ainakaan mulle... Yhdistelmästä tuli niin kankea, ettei meinannut pyörylän yli jalka nousta. Viel ei ole tullut kokeiltua poistaa gorerotsista syndejä ja vetästä sitä nahkapompan päälle.Niinkun täällä on jo irvistelty ettei hyvää ja halpaa oikeasti ole. Itse olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi nahkapuvun suojaavuutensa ja kuumalla kelillä viileytensä vuoksi, Lisäksi sadeasu jonka vetäise nahkojen päälle tarvittaessa sateen tai vilun vuoksi. Sadeasu nahkojen päällä niin tarkenee aika pitkälle t-paidalla ja lyhyillä kalsareillakin.Ei mulla ole ollut ongelmia ton suhteen, vaikkakin kyllä se ens alkuun tuntuu et tavaraan on päällä. Mielummin kuitenkin näin kun et vedän kesä helteessä goret päällä. Goret käy hyvin todella aikaisin keväällä ja myöhään syksyllä, mut mainitsemallani asulla pärjää keväästä syksyyn.![]()
Nahkat ovat edelleen se minkä vedän päälle ekana juuri edellä kerrotusta syystä. Omistan kyllä myös käyttämättömän Rukan sadeasun vuodelta -88 mutta kun vanhetessa on tullut ajatus että koettais yhdellä vaatteella pärjätä kelissä kuin kelissä niin on tullut koetettua noita moderneja keksintöjä ja huonoiksi olen ne havainnut.Tutuilta olen kysellyt myös Rukan asuista ja paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki kertovat sen olevan kelvollista kamaa. RM. Heinolla on juurikin tarjouksia niistä ja eipä ne paljon muita kalliimpia ole.Ja mikä estää tilaamasta Saksasta jos ne ovat siellä halvempia.Tuo on totta... Ite kun aloitin niin ekana kesänä vettä raikas joka päivä... Goret oli silloin ehdottomasti parhaat. Ajan saatossa kertynytkin sitten useampaa sorttia vermettäKerrospukeutumisessakin on ongelmansa.Joskus kokeilin tota yhdistelmää ja ei sovi ainakaan mulle... Yhdistelmästä tuli niin kankea, ettei meinannut pyörylän yli jalka nousta. Viel ei ole tullut kokeiltua poistaa gorerotsista syndejä ja vetästä sitä nahkapompan päälle.Niinkun täällä on jo irvistelty ettei hyvää ja halpaa oikeasti ole. Itse olen todennut parhaaksi vaihtoehdoksi nahkapuvun suojaavuutensa ja kuumalla kelillä viileytensä vuoksi, Lisäksi sadeasu jonka vetäise nahkojen päälle tarvittaessa sateen tai vilun vuoksi. Sadeasu nahkojen päällä niin tarkenee aika pitkälle t-paidalla ja lyhyillä kalsareillakin.Ei mulla ole ollut ongelmia ton suhteen, vaikkakin kyllä se ens alkuun tuntuu et tavaraan on päällä. Mielummin kuitenkin näin kun et vedän kesä helteessä goret päällä. Goret käy hyvin todella aikaisin keväällä ja myöhään syksyllä, mut mainitsemallani asulla pärjää keväästä syksyyn.![]()
![]()
Makuasioita melko pitkälle, mutta tuo hengittävyys on vähän sellainen juttu mitä ei meinaa halvoista löytyä. Ja tietysti istuvuus.Ihan turha ostaa rukan kuteita, pysyy ne halvemmatki päällä. Merkistä ei kannata maksaa yhtään ylimäärästä. Ite mieluummin ostan kerran vuoteen uudet kamat, ku kerralla kalliit joilla sit ajan kakskyt vuotta. Kenkiin sijotin kerralla enemmän, samoin pottaan ne uusin ehkä joka toinen vuosi.
Ite olen Sweep:ä käyttänyt... Halpahan se on mutta toimii riittävästi mitä itse on gorea tarvinnut.Mitä mieltä olette noista Sweepin kamppeista? Olisi parikin varmaan hyvää takkia alta kolmensadan(Sabre nyt lähinnä) ja samaan syssyyn saisi sopivat housutkin mallistosta. Tuo Sabre olisi omaan silmään vielä miellyttävän näköinenkin. Eikös Sweep ole aika tuore valmistaja markkinoilla?
Toisaalta näytti tuota Rukan Steeliä saavan hintaan 299€, ja se olisi varmasti varma valinta.
Itsellä on toisena nahkatakkina Sweepin Track II ... Aivan erinomainen takki...Toisella kaverilla on Sweepin Ocean... Yhtä hyvät suojat kuin Sportian tuulitakeissa... Mutta takkina mukava päällä...Mitä mieltä olette noista Sweepin kamppeista? Olisi parikin varmaan hyvää takkia alta kolmensadan(Sabre nyt lähinnä) ja samaan syssyyn saisi sopivat housutkin mallistosta. Tuo Sabre olisi omaan silmään vielä miellyttävän näköinenkin. Eikös Sweep ole aika tuore valmistaja markkinoilla?
Toisaalta näytti tuota Rukan Steeliä saavan hintaan 299€, ja se olisi varmasti varma valinta.