höpö höpö![]()
Niin mitäköhän siis oikein yrität viestittää, vai yritätkö?
Onhan täällä näitä hassuja animaatiokuvia, juu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
höpö höpö![]()
% lasku ei taida olla ihan hallinnassa?Taas on asiansa tuntevia kavereita matkas. Voisinpa melkein lyödä vetoa, ettei yksikään ylläolevista kommenteista tullut kaupanalan yrittäjän suusta...![]()
Kauppiaan vikahan se on jos mp- takki maksaa Suomessa parikyt prossaa enemmän kuin Saksasta käsin toimivassa nettikaupassa.
..niin ja ihmettelen myös miksi ne pyörätkin ovat täällä kalliimpia kuin keski-euroopassa tai miksi Virosta saa halvemmalla tupakkaa? Kuulin myös että bensa on jenkeissä halvempaa kuin täällä![]()
![]()
Kuinka niin? Jos ens kerralla luettais se kommentoitava viesti vähän paremmin, eikös?% lasku ei taida olla ihan hallinnassa?
Ja Bikerpoint toimittaa tavarat 18 eskon toimitusmaksulla, Louis toimittaa suoraan kotiin 15 eskon kuljetusmaksulla. Molemmissa maksetaan kortilla, miksi siis ei tilata suoraan Louisilta. Itse olen tilannut 3 kertaa Louisilta suoraan Saksasta ilman minkään laista häikkää. Ja parhaimmillaan 3 päivän toimituksella.Tiedoksi kaikille: Bikerpoint myy louisin kamaa lousin hinnoilla.![]()
Eli Raisiossa oleva liike. www.bikerpoint.net![]()
Lisäksi palvelu pelaa!
Näin tutkii tosi kuluttaja ja säästää eurojaJa Bikerpoint toimittaa tavarat 18 eskon toimitusmaksulla, Louis toimittaa suoraan kotiin 15 eskon kuljetusmaksulla. Molemmissa maksetaan kortilla, miksi siis ei tilata suoraan Louisilta. Itse olen tilannut 3 kertaa Louisilta suoraan Saksasta ilman minkään laista häikkää. Ja parhaimmillaan 3 päivän toimituksella.Tiedoksi kaikille: Bikerpoint myy louisin kamaa lousin hinnoilla.![]()
Lisäksi palvelu pelaa!
Paljonkohan jäis litralle hintaa tulleineen ja veroineen, jos muutaman tonnin tilaisin?Kuulin myös että bensa on jenkeissä halvempaa kuin täällä![]()
![]()
Minä voisin ottaa 20 litraa, kaikki ei mahdu tankkiin, mut jos jerrykannuun loput.Paljonkohan jäis litralle hintaa tulleineen ja veroineen, jos muutaman tonnin tilaisin?Kuulin myös että bensa on jenkeissä halvempaa kuin täällä![]()
![]()
![]()
Vai kannattaiskohan tehdä tuostakin kimppatilaus?
Aivan! On ihan oma asia maksaako esim. samasta kypärästä 380 e tai yli 600e!Onneks meillä on valinnanvaraa mistä tilata/ostella.
Niinpä, ei noissa hinnoissa tosiaan ole niin kauheita eroja. Tietenkin pieni Suomilisä on usein pakollinen,mutta...Aika mielenkiintoista muuten, että esim. Dainesen varusteet saa Suomalaiselta jälleenmyyjältä lähes samoin hinnoin kuin esim. nettikaupasta Saksasta. Joskus jopa halvemmalla. Muutaman kympin säästön sijasta voi hyvin tukea kotimaista kauppiasta. Ylivuotisista A-starseista taas en suostu maksamaan tyhmän miehen lisää ja 600 € saa mieluummin mennä vaikka makaamaan korkeakorkoiselle tilille.
Helpointa on ajaa ostoksille, n. 4km matkaa kotipihalta ja lisäksi lähes työmatkan varrella!Ja Bikerpoint toimittaa tavarat 18 eskon toimitusmaksulla, Louis toimittaa suoraan kotiin 15 eskon kuljetusmaksulla. Molemmissa maksetaan kortilla, miksi siis ei tilata suoraan Louisilta. Itse olen tilannut 3 kertaa Louisilta suoraan Saksasta ilman minkään laista häikkää. Ja parhaimmillaan 3 päivän toimituksella.Tiedoksi kaikille: Bikerpoint myy louisin kamaa lousin hinnoilla.![]()
Lisäksi palvelu pelaa!
Kaikki on suhteellista. Samasen 50 kilsan säteen jää myös sen verta monta pärrärompe liikettä ettet päivässä niitä kierrä.Suomen lyhyt kausi ja 5M asukasta. Periaatteessa sama väkimäärä löytyy esim. Kölnistä kun vetäistään joku 50km ympyrä...
"
Onkos asialle tapahtunut nytten sitten jotain...Miten sen huomaa?Kylläpäs olemmekin olleet tyhmiä,