• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Huviajelusta 100€ sakko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ropaaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jannmann sanoi:
Joku ilmeisesti kussut miikan muroihin kun maaseudulla meteli häiritsee..

Lähinnä säälittää maaseudun rauhassa asuvat, joiden pihojen läpi kulkevilla teillä käyn meluamassa.

vetomies sanoi:
Mikähän olisi sellainen pyörämalli, ettei edes poliisi uskoisi sen ajamisen tuottavan huvia, ainakaan kuljettajalle itseelleen?

Joku Jawa? Gessu pemari? Hajapusa? H-D:t? Kaikki italot? Kawa h2o:) onhan näitä. Jos pyörä olisikin huvia tuottava niin aina keliolosuhteet vastassa, yleensä liian kylmä tai kuuma, tuulee väärästä suunnasta, sateesta puhumattakaan, pölyä etc.
Tuskin moottoripyörän kuljettaminen kenellekään mitään hupia tuottaa, ei sakkoja

Kolmeen viimeiseen motoon olen vaihtanut sliparin alkuperäisen vaimentimen painon/muodon vuoksi. Nyt on kiinni kaksi killeriä ja silti mökää riittää:right: Mukana aina ec hyväksyntäpaperi. Kerran on liikkuva poliisi pysäyttäynyt ja ohjeistanut oikeaan ajotapaan ja silläkään kerralla ei kiinnostanut itse moto mitenkään. Tulee sitten jatkossa kalliiksi ajelu...2018 ajoin liki 15 000 km pelkkää hupiajelua:grin:

niin onkohan viranomaisen mielestä turhaa ja saastuvaa ajoa ......
esim kun menee naapuri kylälle eikä sit saakkaan............hommia hodetux.......

Eiköhän tuo ole ihan tavanomainen blanko-pykälä. Vaikea, ellei mahdoton kiistää koska sininen haalari pätevöittää aina kaikkien alojen erikoisasiantuntijaksi. Tarkoitettu siihen että sen perusteella voi räpsäistä sakot jos setä sinistä vituttaa eikä vaimo anna.

Kokemusta on. Sain 320mk sakot tarpeettomasta ajosta vuonna 1999 syksyllä. Siitä lähtien olen aina ajanut tarpeellista ajoa :orgmp:

Back