Täytyy sanoa että siinä on motoristi henkeen ja vereen: nukkuukin kypärä päässäyritin oikein yölläkin puhkua huurteeseen mutta ei...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy sanoa että siinä on motoristi henkeen ja vereen: nukkuukin kypärä päässäyritin oikein yölläkin puhkua huurteeseen mutta ei...
Täytyy sanoa että siinä on motoristi henkeen ja vereen: nukkuukin kypärä päässäyritin oikein yölläkin puhkua huurteeseen mutta ei...![]()
Korjatkaa joku, jos olen väärässä...Itse olen huomannut Bledin putsaavan hyvin likaantuneen visiirin. Bledistä jää myös kalvo, jolta vesikin liukuu pois.
Hyvänä vinkkinä voin kertoa että kannattaa ostaa Sitruunan hajuista Blediä <- Tämä ainoastaan silloin jos tykkää sitruunan hajuisesta kypärästä. :smoked:
Muita konsteja kuin ne ihan aidot huurteen poisto aineet?
älkää hyvät ihmiset laittako ainakaan arain kypärän visiiriin blediä, menee meinaan pilalle... se on polykarbonaattia eikä muovia ja kaikki alkoholi pitoiset aineet saavat sen haurastumaan!Itse olen huomannut Bledin putsaavan hyvin likaantuneen visiirin. Bledistä jää myös kalvo, jolta vesikin liukuu pois.
Hyvänä vinkkinä voin kertoa että kannattaa ostaa Sitruunan hajuista Blediä <- Tämä ainoastaan silloin jos tykkää sitruunan hajuisesta kypärästä. :smoked:
Muita konsteja kuin ne ihan aidot huurteen poisto aineet?
Tämä väite on epäilemättä Arain "koulutuspäiviltä" kotoisin. Pledi ei haurastuta visiiriä, alkoholi ei haurastuta visiiriä, mikään ruokakaupasta saatava tökötti ei haurastuta visiiriä. Sen sijaan esimerkiksi ponneaineena käytettävä butaani haurastuttaa pinnoittamatonta visiiriä (polykarbonaattia) suurina pitoisuuksina. Niin suuriin pitoisuuksiin ei Plediä suihkuttamalla pääse vaikka miten yrittäisi. Ja jos asia kaikesta huolimatta painaa mieltä, niin ostakaa sitä ponneaineetonta pumppu-Plediä, jota myydään nimellä Pledge. Lisätietoja aihepiiristä löytyy söhmistä sopivilla hakusanoilla.älkää hyvät ihmiset laittako ainakaan arain kypärän visiiriin blediä, menee meinaan pilalle... se on polykarbonaattia eikä muovia ja kaikki alkoholi pitoiset aineet saavat sen haurastumaan!