• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hurjannäköinen takaa-ajo supermoto vs. poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mattipoeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Älä nyt innostu
buttrock.gif
Taatusti kirjoittelumme tulee siirtymään jossain muodossa blogiin . . . . . . . . Tarjoan joskus vähintään pullakahvit, jos täällä päin tulet käymään.
bowdown.gif

Vetomies?

Ylistäkää vetomiehet tätäkin. Ei oltas saatu tietää, jos kaveri olis päässy karkuun, et sillä ei oo korttia tai ajaa huumaantuneena.

Vetomies?

Ylistäkää vetomiehet tätäkin. Ei oltas saatu tietää, jos kaveri olis päässy karkuun, et sillä ei oo korttia tai ajaa huumaantuneena.
Taisi olla kukkahattu, kun kerran ajaminen pelottaa niin paljon, ettei selvin päin voi ajaa.
Väitettä tukee myös se, että liikkeelle on pitänyt lähteä lainatulla pelillä: omat vehkeet kun ovat niin lussuja, että niillä on vaarassa jäädä takaa tulevan rekan jyräämäksi.
Oletuksen sinetöi se seikka, ettei kaveri osannut ajaa.

Olen harkinnut elakkeelle jaamista naista SANDF:n hommista. Kun kirjoitan ja puhunkin Suomeksi aika hyvin olen harkinnut muuttoa sinne ja rikolliseksi ryhtymista. Lupaan aina paeta bikella, oli rikos sitten palkkamurha tai pankin ryosto.

Rahoittaakseni taman harrastustoiminnan olen perustamassa fan clubia jonka jasenmaksuilla aion rahottaa pyoran oston.

Takaan etta tulette saamaan paljon vastinetta rahoillenne silla olen parikymmenta vuotta harrastanut enduroa ja kouluttanut "scramblereita", SANDFn enduroilla liikkuvia tiedustelijoita. Lisaksi biketechnician veljeni on luvannut virittaa laitteet siihen kuntoon etta teho ja handling (mika piru se on suomeksi?) ei lopu.

Ghost Rider ja tama jalkakaytava kaahari ovat pelkkia bobbejaaneja. Ajelee karkuun ilman rikosta, ei sellainen ansaitse fanitusta.    
033102ass_1_prv.gif

Kuinka suomalainen voi eksyä SANDF:iin? Tai helvettiäkö kyselen,ei maailmassa taida olla kolkkaa eikä armeijaa johon ei suomalainen olisi kyennyt itsensä junailemaan.
Taidan tulla sinne nostoväkeen kun siellä saa enskaakin harrastaa.
biggrin.gif

Olen harkinnut elakkeelle jaamista naista SANDF:n hommista. Kun kirjoitan ja puhunkin Suomeksi aika hyvin olen harkinnut muuttoa sinne ja rikolliseksi ryhtymista. Lupaan aina paeta bikella, oli rikos sitten palkkamurha tai pankin ryosto.

Rahoittaakseni taman harrastustoiminnan olen perustamassa fan clubia jonka jasenmaksuilla aion rahottaa pyoran oston.

Takaan etta tulette saamaan paljon vastinetta rahoillenne silla olen parikymmenta vuotta harrastanut enduroa ja kouluttanut "scramblereita", SANDFn enduroilla liikkuvia tiedustelijoita. Lisaksi biketechnician veljeni on luvannut virittaa laitteet siihen kuntoon etta teho ja handling (mika piru se on suomeksi?) ei lopu.

Ghost Rider ja tama jalkakaytava kaahari ovat pelkkia bobbejaaneja. Ajelee karkuun ilman rikosta, ei sellainen ansaitse fanitusta.    
033102ass_1_prv.gif
Vaikutat niin idiootilta, että pysy siellä vaan.

Kuinka suomalainen voi eksyä SANDF:iin? Tai helvettiäkö kyselen,ei maailmassa taida olla kolkkaa eikä armeijaa johon ei suomalainen olisi kyennyt itsensä junailemaan.
 Taidan tulla sinne nostoväkeen kun siellä saa enskaakin harrastaa.  
biggrin.gif
Taalla syntynyt olen. Isoisa suomalainen, jai aikoinaan laivasta tanne. Opetti kielen aidille ja han minulle. Vaarin kanssa sita myos hanen elaessaan tuli treenattua ja taman hupifoorumin loysin kun aloin tosissani sita opiskella.

Dit is die mees funny forum ek het vind. Veral jou vetomies-bikers is merendeels meer entertain as wat ’n bondel van besope bobbejaane.
biggrin.gif

Back