• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Hurjannäköinen takaa-ajo supermoto vs. poliisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mattipoeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä oon välistä putoaja
crazy.gif

En ole vanha äijä joka kasvattaa "virtuaalipippeliä", mutta en ole myöskään finninaamainen sälli joka on juuri saanut moponsa täysitehoiseksi ja  joka saa ennen aikaisia siemensyöksyjä kun joku "sankari" on koheltanut liikenteessä
thumbs-up.gif

Olenko siis välimallin setä joka mopoilee vain pienellä riskillä ja joka ei saa kiksejä jokaisesta karkuun lähteneestä hemmosta
baaa.gif
Samma här.

Tietäkää te keulivat "piltit", että kello käy teilläkin. Joskus tekin pyyhitte hilloa suupielistä ja säädätte tuulilasia jos pysytte hengissä siihen ikään asti.

Vanhenemista kun ei voi välttää, ja yleensä siinä vaan
vähän tuppaa aikuistumaankin.

Ajan kulku kiihtyy samaan tahtiin kun vanhenette, sen huomaa jo silloin kun ootte käyneet intin, siis jos yleensä
siihen kykenette.
talktohand.gif

Mä oon välistä putoaja
crazy.gif

En ole vanha äijä joka kasvattaa "virtuaalipippeliä", mutta en ole myöskään finninaamainen sälli joka on juuri saanut moponsa täysitehoiseksi ja  joka saa ennen aikaisia siemensyöksyjä kun joku "sankari" on koheltanut liikenteessä
thumbs-up.gif

Olenko siis välimallin setä joka mopoilee vain pienellä riskillä ja joka ei saa kiksejä jokaisesta karkuun lähteneestä hemmosta
baaa.gif
Samma här.

Tietäkää te keulivat "piltit", että kello käy teilläkin. Joskus tekin pyyhitte hilloa suupielistä ja säädätte tuulilasia jos pysytte hengissä siihen ikään asti.

Vanhenemista kun ei voi välttää, ja yleensä siinä vaan
vähän tuppaa aikuistumaankin.

Ajan kulku kiihtyy samaan tahtiin kun vanhenette, sen huomaa jo silloin kun ootte käyneet intin, siis jos yleensä
siihen kykenette.
talktohand.gif
No ku siellä joutuu liikkumaan,eikä siellä ole nettiäkään
biggrin.gif

http://www.hs.fi/kotimaa....1103866
Voi näitä nykypäivän raappahousuja
033102ass_1_prv.gif

Tässä harrastus, joka taatusti nostaa adrenaliinitasoa: Pamplonan härkäjuoksu.

Kuinkahan monesta olisi lähtijäksi...
Olen käynyt. Hyvä meininki!
Itse en ole päässyt Barcelonaa lähemmäs tuota tapahtumaa. Osallistumisesta puhumattakaan.

Maybe next time...ja silloinkin katsojaksi.

Ei ole juokseminen minun laji. Paitsi jos saan kansalliset gp-tasoiset lenkkarit, vakuutukset järjestäjän puolesta, harjoitella kaksi viikkoa etukäteen ja varikkotiimin.
tounge.gif

Täytyy sanoa, että siinä vaihessa kun ainoa vaihtoehto moottoripyöräksi olisi LT, Wingi tai pannari, niin mun pyöräily loppuu siihen. Sitten voi vaihtaa vaikka avoautoon tai keksiä jotain muuta tekemistä.

Noi kuuluu mun mielestä samaan kategoriaan vesijuoksun, sauvakävelyn ja salattujen elämien kanssa. Jos joku tykkää, niin se on sen ongelma, mutta mä jätän ne mielummin väliin...

Itse en ole päässyt Barcelonaa lähemmäs tuota tapahtumaa. Osallistumisesta puhumattakaan.

Maybe next time...ja silloinkin katsojaksi.

Ei ole juokseminen minun laji. Paitsi jos saan kansalliset gp-tasoiset lenkkarit, vakuutukset järjestäjän puolesta, harjoitella kaksi viikkoa etukäteen ja varikkotiimin.  
tounge.gif
Ei niitä meinaa juoksemalla pakoon päästä: elukat ovat hiukan kotimaista mansikkia nopeampia ja painavampia. Osta matkalla Andorrasta taikajuomaa 8e/litra. Sen nautittuasi on ihan sama minkä vuosisadan lenkkareissa siellä ihmisjoukossa hortoilee, ei pelota juuri lainkaan.
Tuohon kannattaa siis soveltaa samaa periaatetta kuin vihamielisiin lisenssinpoistoyrityksiin siinä tapauksessa, että olet liikkeellä alitehoisella kalustolla: Huomaamaton ja nopea 90-asteen käännös sivulle, sen jälkeen rauhallinen, mutta päättäväinen maastoutuminen. Sitten vaan katselemaan, kuinka päättömät kanat juoksevat.

Täytyy sanoa, että siinä vaihessa kun ainoa vaihtoehto moottoripyöräksi olisi LT, Wingi tai pannari, niin mun pyöräily loppuu siihen. Sitten voi vaihtaa vaikka avoautoon tai keksiä jotain muuta tekemistä.

Noi kuuluu mun mielestä samaan kategoriaan vesijuoksun, sauvakävelyn ja salattujen elämien kanssa. Jos joku tykkää, niin se on sen ongelma, mutta mä jätän ne mielummin väliin...
No,jos avoautoon pitäisi vaihtaa, niin melkein ennemmin polkupyörällä nautiskelen
cool.gif

Kyllä autossa katto pitää olla
wink.gif

Jo en mäkään noista "matkalehmistä" ole ikinä ole ollut kiinnostunut.
Nykyään "vanhana" äijjän olen kyllä alkanut miettiä jotain pikkaisen rennompaa vekotinta kuin tuo kyykytin.
Vähän tekis mieli tuota 800Vfr,vois vaikka tulla vielä ennen aikaiset housuun, niin kuin nuorena ja kauniina
biggrin.gif

Kuis mää en ole ole aikuistunut yhtään, vaikka pitkällä kuudennella vuosikymmenellä jo tassutellaan?
bawling.gif
tounge.gif

Terv. nimim. "Täydellinen väliinputoaja"

biggrin.gif

033102ass_1_prv.gif
On se kyllä hiljaa tosi, että tuossakin puhutaan vasta yhdestä viidestä eikä kaikista.
Toiset liikkuvat metsässä yhä kuin kotonaan, eivätkä fyysisessä/henkisessä kunnossakaan häviä näille "entisajan teräsmiehille", joita täältäkin näkyy löytyvän mainostuksen perusteella..
Mutta kuulinpa huhua, että entisessä varuskunnassani uuden saap.erän myötä ensi maanantaina siirrytään liikuntakoulutuksen osalta sauvakävelyyn, ei enää juoksua..
eek.gif

biggrin.gif

033102ass_1_prv.gif
On se kyllä hiljaa tosi, että tuossakin puhutaan vasta yhdestä viidestä eikä kaikista.
Toiset liikkuvat metsässä yhä kuin kotonaan, eivätkä fyysisessä/henkisessä kunnossakaan häviä näille "entisajan teräsmiehille", joita täältäkin näkyy löytyvän mainostuksen perusteella..
Mutta kuulinpa huhua, että entisessä varuskunnassani uuden saap.erän myötä ensi maanantaina siirrytään liikuntakoulutuksen osalta sauvakävelyyn, ei enää juoksua..  
eek.gif
Se on tosi,että kyllä intissä kaikki saadaan vastemielisetä maistuun jopa saunominen,esim.20 vuotta sitten kun olin intissä niin oltiin menossa saunalle,niin "oikaistiin"vajaat 10km vaikka sauna oli 300m päässä!
No, harva lähti enään saunomaan kun oli siihen seuraavaksi tilaisuus
mad.gif

Nykyään kai sitä kutsutaan simputtamiseksi
lookaround_orig.gif

en sanoisi monen sivun vääntöä tekareista, räkänokista ja vetomiehistä käteväksi siirtymiseksi
biggrin.gif
.

Tällaiset lauseet pitäisi aina ikuistaa paperille ja laittaa taulukehyksiin olohuoneeseen.

Sattuu joskus nimittäin käymään niin, että tällaisten lausuntojen antajat unohtavat lausuntonsa ja ostavatkin "vanhoilla päivillään" tuollaisen vekottimen jota ovat "nuorena miehenä" halveksineet, vailla parempaa tietoa kyseisestä koneesta.

Juutana kopioi nyt lausuntonsa jälkipolville todistusaineistoksi ja muistaa ettei koskaan sorru noihin kapistuksiin.
bowdown.gif

Juutana kopioi nyt lausuntonsa jälkipolville todistusaineistoksi ja muistaa ettei koskaan sorru noihin kapistuksiin.  
bowdown.gif
Joo, kyllä toi on sanottu jo aika monelle kaverille, jotka varmasti asiasta muistuttaa. Itseasiassa olen pyytänytkin kavereilta apua eutanasian järjestämiseksi, mikäli minut noiden asioiden parista tavataan/ko. pyörän olen ostanut.

Takaportiksi jätin itselleni kuitenkin vielä HD:n, johon sortumiseen ei välttämättä edes mene sitä 30 vuotta.

bowdown.gif
Joo, kyllä toi on sanottu jo aika monelle kaverille, jotka varmasti asiasta muistuttaa. Itseasiassa olen pyytänytkin kavereilta apua eutanasian järjestämiseksi, mikäli minut noiden asioiden parista tavataan/ko. pyörän olen ostanut.

Takaportiksi jätin itselleni kuitenkin vielä HD:n, johon sortumiseen ei välttämättä edes mene sitä 30 vuotta.
Onhan sulla hd jo ollutkin. Ainakin allekirjoituksen mukaan.
wink.gif

Uskomatonta vääntöä. Vanhat jäärät vaa tietää oman mielipiteen ja sen on pakko olla se oikea. Itelle on ihan sama vaikka muut ajaa matkavessoilla ison tuulisuojan takana lämppärit punasina hehkuen 10km/h alle rajotuksen. Ei kiinosta yhtää mitä ne tekee. Itelle ei toi kuitenkaa sovi ja haen adrealiinini ihan jostain muusta. Mut mitä se muillekkaa kuuluu miten mä ajan?

Meinas jo tappelu tulla kylällä kun joku vanha jäärä tuli sanoo etten saa enää ajaa siinä lähellä koska naiset ei uskalla liikkua ulkona eikä tulla ulos kaupasta. Kyllä jos on noin pelokasta porukkaa nii jääkööt sisälle, ei oo mun ongelma. Sano myös soittavansa poliisit, voin kuvitella miten paljon poliiseita kiinnostaa kun koti poliisit niille soittelee...

Ja nyt kaikki vanhat jäärät kannattas alkaa keskittyy siihen elämää ja lopettaa tää netissä egoaminen "iällä". Eihän nyt kukaa helvetti haluu olla vanha, paljon hauskempi kun on vielä nuori ja saa naistakin mihin ei sentää nyrkki sisälle mahu ja vielä kykenee niihin hommii ilman sinisiä nappeja. Kyllä toi on nii päin että mitä nuorempi nii paljon enemmän varaa egota kun jollai vanhuudella ja miten on joskus ajanu tuutilla (ollu jo nuorena aivokuollut
biggrin.gif
)

On ne moottoripyöräilijät niin pelottavia ja vaarallisia!
eek.gif

Maailmassahan ei tapahdu muuta kamalaa ku koneen lämmitämiset, kiihdyttämiset pienet etusen nostot.

Meinas jo tappelu tulla kylällä kun joku vanha jäärä tuli sanoo etten saa enää ajaa siinä lähellä koska naiset ei uskalla liikkua ulkona eikä tulla ulos kaupasta.
---
Eihän nyt kukaa helvetti haluu olla vanha, paljon hauskempi kun on vielä nuori ja saa naistakin mihin ei sentää nyrkki sisälle mahu ja vielä kykenee niihin hommii ilman sinisiä nappeja.
Räppäilet Uuraisilla kauppamuseon, "nuorisotalon" ja hautausmaan väliä ja höpiset jotain naisen saamisesta?
tounge.gif

Taitaa kylän papat vaan olla mustasukkaisia, kun noin sinua uhkailevat..
wink.gif

Back